Men nu blir jag ju knäpp på allvar, har försökt posta två gånger men meddelandet bara försvinner! *hatar min internet uppkoppling!*
Nåväl, tredje gången gillt kanske?
Idag går jag in i vecka 10, känns skönt, embryo tiden är med andra ord över, borde ju vara ett klart steg i rätt riktning
. Jag har inte blött mer sedan i måndags, fast nu fick jag en brun flytning men är inget som direkt oroar mig nu. (efter 3½ vecka med blödningar börjar jag lugna mig lite, verkar vara en sådan graviditet.) Fast jag hade velat veta varför jag blöder som jag gör. Är lite konstigt också, blödningarna kommer alltid i samband med att jag ändrar läge eller så. Som in julas, hade suttit och tittat på TV länge, reste mig samtidigt som jag nös och hela bindan och byxorna blev fulla med blod, var helt säker på att det var kört då. Och sedan kom det inte mer. Känns som om det blöder någonstans utan att det riktigt rinner ut innan jag rör på mig, samma sak med dessa brun blandade eller rosa flytningar, de kommer när jag av någon orsak har rikligare flytningar. (ursäkta detaljerna
.) Har i alla fall KUB på 1½ vecka, den 23/1, (japp, några dagar tidigare än det går, vet inte hur de tänkte där) är skönt att inte behöva vänta så länge innan någon tittar till den lilla igen, vill inte åka till gynakuten hela tiden, och då jag bara haft en mindre blödning sedan senaste UL så finns det ju inget som tyder på att det inte skulle vara ok fortfarande. Men oroar mig, det gör jag ju ändå.
Ang. detta med barnvagn,, är det bara jag som kommer köpa en begagnad? Antar att jag kommer leva ett lika aktivt liv med detta barn som med de andra och då känns det dumt att köpa en helt ny vagn som jag känner att jag behöver vara rädd om. Funderar hur tidigt jag kan köpa en bara, nu är ju alldeles för tidigt (hindrar inte mig från att titta på blocket varje dag i alla fall!) men samtidigt är det ju knepigt med begagnat, gäller att passa på när tillfället dyker upp, men kommer nog vänta tills v.25 innan jag börjar leta på allvar i alla fall.