Inlägg från: Kaa76 |Visa alla inlägg
  • Kaa76

Gravidtråd för oss som är över 35

Hoppar in här med nu när jag vet att allt är ok :)  Är gravid i vecka 7+6 och har haft en hel del blödningar, men efter VUL igår så hoppas jag kunna slappna av mer nu.   
    Är 37 år, detta blir mitt fjärde barn, om allt går som det skall. Har haft två missfall innan detta så det känns lite små nervöst.  Är ensamstående så denna lilla har blivit till genom insemination. Mina stora barn är 18 och 15. Min yngsta skulle  ha varit snart tio. Blir verkligen att börja om från början men bara kul. 15 åringen är jätte engagerad i detta, har laddat ner en gravid app till sin egen mobil och har högläsning för mig dagligen. 
    Bor i Malmö och jobbar som förskolelärare.

• Kaa76
    Snowgirl skrev 2014-01-04 14:43:56 följande:
    Det känns lite fel att klaga när jag vet att det är några som har haft det ordentligt jobbigt med illamående, men jag kan tänka mig att få lite mer. Jag mår bra när jag mår illa. Det är som en bekräftelse på att graviditeten fortskrider som den ska. Jag kan ta lite lagom illamående av er som har onödigt mycket
    Du kan få mitt! Ger glatt upp allt av det, lider av dygnet runt varianten. Och blir det som de tre tidigare gångerna lär det hålla i sig till förlossningen :D   
    Nej, men jag förstår vad du menar, och i början var jag bara lättad över att må illa, just för att det gör det mer påtagligt, lite symptom vill man ju allt ha!
  • Kaa76
    Granada skrev 2014-01-05 13:15:06 följande:
    Det gick âr skogen. 3:e MA't pâ raken Hade stannat av i v 8. Orkar man försöka igen?