• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • M39

Grattis!!!!

Lagombutwhy skrev 2014-05-14 09:05:15 följande:
    Går in i v13 idag på självaste 40-årsdagen..grattis till mig själv dubbelt upp :)

• M39

Skälv har jag precis kommit hem från gyn, där de gjorde ett xtra vaginalt ul. Och gissa om jag grät!!! Där inne var världens sprattelbebis

• Aftonstjärna
    M39 skrev 2014-05-14 10:38:10 följande:
    Skälv har jag precis kommit hem från gyn, där de gjorde ett xtra vaginalt ul. Och gissa om jag grät!!! Där inne var världens sprattelbebis
    Vad härligt! Vilken vecka är du i?
    bf 23/10
  • MjölkChoklad
    Lagombutwhy skrev 2014-05-14 09:05:15 följande:
    Går in i v13 idag på självaste 40-årsdagen..grattis till mig själv dubbelt upp :)
    Hipp, hipp hurra {#emotions_dlg.flower} Grattis!
  • MjölkChoklad
    M39 skrev 2014-05-14 10:38:10 följande:
    Underbart!!!
  • Lagombutwhy

M39, häftigt!! :) Jag har Nupp ul på måndag..längtar o bävar! Har ju hört hjärtljud o känt buffar ett par dgr så jag vet att någon finns där o lever just nu, men återstår att se om filuren mår bra..

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35