tovalisa skrev 2013-12-20 11:07:12 följande:
Enligt familjelivs graviditetsuträknare så har jag BF 19 augusti. Mina andra barn är båda födda i vecka 43, så jag antar att det är början av september som gäller, dock ... :)
Jag är lite fundersam gällande mina symtom, eller snarare avsaknaden av dem. Jag mår inte dåligt, har bara lite mindre aptit än vanligt. Jag är nog lite tröttare än vanligt, men inte så farligt. Värk, ilningar och sånt känner jag däremot av ibland. Rätt stora bröst har jag också fått, och magen känns uppsvullen. Men sådär direkt rågravid känner jag mej inte. (Med första barnet hade knappt några symtom, med andra barnet mådde jag däremot väldigt illa.) Så man undrar ju lite, men samtidigt är det väl bara att ge sej till tåls: det lär nog visa sej huruvida allt är i sin ordning, eller inte. Det är ju inte som att jag kan styra över det som händer, ändå.
Hur är det med er andra: mycket symtom, eller få/inga?
Jag har symtom varannan dag, seriöst.
Idag är en "symtomfri" dag utan någon vidare växtvärk eller mycket illamående mer än lite hulkande.
Trött är jag dock för jämnan. Brukar sen när kvällen kommer känna av både det ena och det andra.