• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • TjabooPeople
    Patricia4 skrev 2013-12-26 08:22:44 följande:
    Hej

Ja jag tycker att det vore kul med en man i denna tråd som delar med sig av sin resa att bli pappa:) är det andra barnet?

Vad tycker ni andra tjejer?

Tack Patricia, det är vårt 3:e barn (femte egentligen) har tvillingar sedan innan.
  • Patricia4
    TjabooPeople skrev 2013-12-26 09:01:25 följande:

Tack Patricia, det är vårt 3:e barn (femte egentligen) har tvillingar sedan innan.
    Tolkar det som ni mist två :(

Hur långt har ni kommit i denna graviditet?

Orkar du läsa om våra krämpor, för det är mycket sånt snack;)

En graviditet är verkligen en helkroppsupplevelse :)
  • Patricia4
    Zimba78 skrev 2013-12-24 10:57:50 följande:

God jul alla blivande mammor. Tänk nästa jul håller vi en liten bebis i vår famn :)

Ja tänk :)))) jag hade en tre månaders här och tänkte att nästa jul är vår nästan i samma storlek ...det är så härligt!
  • TjabooPeople
    Patricia4 skrev 2013-12-26 10:02:51 följande:
    Tolkar det som ni mist två :(

Hur långt har ni kommit i denna graviditet?

Orkar du läsa om våra krämpor, för det är mycket sånt snack;)

En graviditet är verkligen en helkroppsupplevelse :)

Ja, vi misste våra tvillingpojkar i v23. Vårt första försök också. Det var den hemskaste veckan i mitt liv.

Vi är i hm v22 tror jag. Bf i skiftet april maj.

Oroa dig inte är bra på krämpor
  • dbarianti

Hej allihop! Det är nu var 3-e ivf försök att bli gravid. Idag är den 16-e dagen efter ÄP. Har testad själv men det blev ingen plus :(. Jag är så arg o besviken ... För att det finns ingen förklaring för detta. Kliniken alltid sa att allt gick bra, så man kan bara vänta på resultaten. Jag har samtidigt försökt med akupunktur, och jag tycker att det gick ganska bra. Alla 8 av mina ägg var mogna, men fanns bara 2 som är befruktades. Återföringen var misslyckats, fanns problem med mitt livmodern. Så äggen frysas men bara 1 som överlevt Det kände att FET gick jätte bra. Ingen speciellt ont i magen, och till o med hade dsk implantation bleeding 3-5dpt. Jag ska ta den sista progesterone på eftermiddagen. Kanns hopplöst.. Skulle officiellt testa på lördag, men... Istället, tror att jag skulle få mens om 3-5 dagar. Någon här som har lyckats med FET? Någon förslag?

• Snowgirl

Dbarianti, Gå in i svårt-att-få-barnforumet. Där finns det många som har erfarenheter av IVF.

• Snowgirl

Tjaboopeople, beklagar eran förlust av tvillingarna. Vi har också mist ett barn i v 23. Vi har en dotter i livet och nu är jag gravid igen i v6.

• TjabooPeople
    Snowgirl skrev 2013-12-26 10:56:52 följande:
    Tjaboopeople, beklagar eran förlust av tvillingarna. Vi har också mist ett barn i v 23. Vi har en dotter i livet och nu är jag gravid igen i v6.
    Tack Snowgirl. Då får man säga grattis :)
    Patricia4 skrev 2013-12-26 11:55:19 följande:
    Sorgligt med era tvillingar:(
    Men välkommen till vår tråd :)

Känns bra när man blir så välkomnad till er, tack Patricia4
  • Scarlett01

Nu sitter jag i köket och grinar för att jag inte kan gå och duscha som jag skulle vilja... Anledningen att jag inte kan det är för att en av katterna har bajsat på lådan inne på badrummet, jag får inte tömma och sambon är ute... Kan inte vara därinne för lukten får mig att kräkas... Så nu sitter jag vid köksbordet och grinar... Och mår illa... Och tänker på att det är 7! Veckor sedan jag var hungrig och sugen på att äta något... 7 veckor sedan jag inte mådde illa vareviga dag... Och ja! Jag tycker synd om mig själv idag

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35