Patricia4 skrev 2013-12-29 10:49:23 följande:
Åh vad spännande med KUB.. Det kommer att gå bra:) jag tror inte det är så vanligt med ofostriga graviditeter.. Utan några symtom i v13...Men jag kan känner igen tanken , tänk om det är tomt ??!! Det blir bättre när man känner sparkarna. Är så impad över de ul bilder som lagts ut från kub .. De ser verkligen ut som små bebisar redan i v13 :)) längtar efter att komma dit. Har inte ditt illamående släppt ngt? Har ingen tröst tyvärr, brukar själv börja spy i v9 och sluta vid förlossning :(
Jag går också långpromenader, helst tidigt på morgonen - hjälper mot illamåendet.
Kram
Ja långpromenader är skönt, med den friska luften, det lättar illamåendet lite

Illamåendet är lite bättre, vissa dagar är riktigt skapliga, men sen kan det vara tillbaka i full styrka nästa dag igen. Men det är över lag bättre. Är så grymt känslig för dofter fortfarande bara, och jag kan inte kräkas... Så illamåendet blir ganska intensivt emellanåt. Läste att för de flesta har det gått över vid v 13... Vilket både ger hopp att det kanske försvinner snart och lite förtvivlan över att jag kanske får ha det länge... Jag längtar såååååå mycket till att vara riktigt sugen på mat igen, att riktigt kunna njuta av en måltid som förut... Men det kommer
Förstår att du längtar till KUB, det har jag också gjort, är först nu när det är så nära som det blir lite läskigt :-P
Kram