• MuppinCowboy

TA - Troll Anonymous

Här kan ni samlas och prata om varför ni är beroende av att starta trolltrådar  {#emotions_dlg.djavulsk}

• Svar på tråden TA - Troll Anonymous
  • MuppinCowboy
    EllisBell skrev 2013-12-09 13:09:34 följande:
    Det är skillnad på nätet och ansikte mot ansikte. Rätt ogenomtänkt att tro något annat. Eller sitter du och berättar att du onanerat i fikarummet på jobbet? Brukar dina grannar prata om sina flytningar eller sin vurm för SD?
    Eller så handlar det kanske om hur man säger saker och inte vad man säger.

Att vilja säga något anonymt är en sak, att uppföra sig som ett arsle är en annan sak och ska inte behöva förekomma  på nätet mera än vad det ska göra behöva göra på tex jobbet.

Om man känner ett behov att hävda sig genom att vara elak på internet för att man inte kan det 'offline' så kanske man borde gå på 'självförverkligande'-kurser, terapi el dylikt.

Dumhet diskriminerar inte
  • MuppinCowboy
    SvenGlen skrev 2013-12-09 13:16:19 följande:
    Intressant infallsvinkel. Är kvinnor lättare att dupera än män?
    "SD har sina absolut starkaste partisympatier, 14,8 procent, bland unga män mellan 18-24 år. Men i samma åldersgrupp bland kvinnorna är det bara 3,2 procent som sympatiserar med partiet."

Verkar inte som kvinnor är lättare att dupera än män

Skrattande

• MuppinCowboy
    EllisBell skrev 2013-12-09 14:04:18 följande:

Det vet jag väl. Det är ju TS som började tjafsa om inläggstroll som minsann är de värsta etc. Rikta dig till henom istället.  
    Här menar du väl T- S som började nämna, att skriva tjafsa är bara fånigt

Om jag vill omnämna dessa personer som 'inläggstroll' så gör jag det, för att det är min åsikt baserad på att inläggen verkar skrivna med samma avsikt som TS-troll har, eller blir det mindre trollande i trådarna när TS fortsätter skriva i en trolltråd?

Är det förövrigt någon som kan hitta forumsreglerna där det står något om anklagande av troll mm på detta forum?

Annars utnämner jag härmed denna tråd till självständig tråd vid namn Trollikanstaten och härmed får man säga ordet troll hur mycket man vill i denna tråd.
    Är man dum får man däremot inte vara med och leka

• SupersurasunkSara
    johanna aa skrev 2013-12-09 15:08:43 följande:
    Fast är den troll? Läste inte allt men kärnfamilj vill väl många ha?
    Inte TS, men en som skriver inlägg i den
  • johanna aa
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-09 15:09:49 följande:
    Inte TS, men en som skriver inlägg i den
    Jaha tänkte väl :)
  • SupersurasunkSara
    MuppinCowboy skrev 2013-12-09 14:39:16 följande:
    Här menar du väl T- S som började nämna, att skriva tjafsa är bara fånigt

Om jag vill omnämna dessa personer som 'inläggstroll' så gör jag det, för att det är min åsikt baserad på att inläggen verkar skrivna med samma avsikt som TS-troll har, eller blir det mindre trollande i trådarna när TS fortsätter skriva i en trolltråd?

Är det förövrigt någon som kan hitta forumsreglerna där det står något om anklagande av troll mm på detta forum?

Annars utnämner jag härmed denna tråd till självständig tråd vid namn Trollikanstaten och härmed får man säga ordet troll hur mycket man vill i denna tråd.
    Är man dum får man däremot inte vara med och leka

http://www.familjeliv.se/Forum/regler.php

Forumreglerna, dock står det inget om troll där tror jag. Har dock sett att moderatorer i ett flertal trådar flikat in att man inte får spekulera om ts är ett troll eller inte.
  • SupersurasunkSara
    johanna aa skrev 2013-12-09 15:11:33 följande:
    Jaha tänkte väl :)
    Ts problem i den tråden är oerhört vanligt och det är tyvärr vanligt att vissa provoceras oerhört över att såna känslor finns.
  • johanna aa
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-09 15:14:41 följande:
    Ts problem i den tråden är oerhört vanligt och det är tyvärr vanligt att vissa provoceras oerhört över att såna känslor finns.
    Ok , ja för nu lever jag själv med barn , men är glad att jag inte har bonusbarn och extramammor -pappor.

Så förstår dom som känner så.
  • SvenGlen
    MuppinCowboy skrev 2013-12-09 14:24:48 följande:
    "SD har sina absolut starkaste partisympatier, 14,8 procent, bland unga män mellan 18-24 år. Men i samma åldersgrupp bland kvinnorna är det bara 3,2 procent som sympatiserar med partiet."

Verkar inte som kvinnor är lättare att dupera än män

Skrattande

Lögn, förbannad lögn och statistik. Flört Jag tror inte att åldersgruppen du refererar till är den mest frekventa bland besökarna på vare sig FL eller BH. Dessutom finns det idioter, och så finns det idioter som röstar på vad som helst. Så sambandet mellan lättduperade kvinnor och SD-anhängare känns inte jätterelevant.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • SvenGlen
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-09 13:46:55 följande:

Ja, visst finns det kvinnor, liksom det finns män, som är mer lättlurade än andra av samam kön. Det finns också kvinnor som rä mer rödhåriga än andra osv.
    Det finns absolut män som är mer lättlurade än andra män. Det finns även män som är mer lättlurade än kvinnor. Men om man jämför grupperna i stort så finns det förmodligen fler lättlurade kvinnor än män.
    Att rödhåriga kvinnor skulle vara mer lättlurade får stå för dig Flört
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
Svar på tråden TA - Troll Anonymous