• MuppinCowboy

TA - Troll Anonymous

Här kan ni samlas och prata om varför ni är beroende av att starta trolltrådar  {#emotions_dlg.djavulsk}

• Svar på tråden TA - Troll Anonymous
  • MuppinCowboy

Trots mail till supporten så har jag inte fått något svar.

FL lyckades rätt bra med att begrava den här tråden, tack så mycket. Men trådar med orden CP-barn det får finnas på Känsliga RummetDrömmerSkrikandes

Dumhet diskriminerar inte
  • johanna aa
    MuppinCowboy skrev 2013-12-10 22:07:07 följande:

FL lyckades rätt bra med att begrava den här tråden, tack så mycket. Men trådar med orden CP-barn det får finnas på Känsliga RummetDrömmerSkrikandes
    Den tråden är rolig :)
  • SupersurasunkSara
    MuppinCowboy skrev 2013-12-10 22:07:07 följande:

Anmäl tråden kanske? Man får nog eg inte skriva så heller.
  • SupersurasunkSara

Sen så kunde ju moderatorerna ändå se vilka som skriver anonymt har jag för mig, så eg är det ingen skillnad mer än att alla andra också förstås kan se det

• MuppinCowboy

Eftersom dem tydligen har sett denna tråd med tillhörande titel och flyttat den så kan dem ju inte ha undgått CP-barn tråden heller borde man tycka Obestämd

• hannahfilippa

Alltså. Jag är "författaren" till en av de trådarna som nämns i denna tråden som fejk. Det är väldigt synd för den är tyvärr hur sann som helst och jag förstår folk kan tro det är ett troll som haft lite tråkigt men det är faktiskt inte så. Känns faktiskt lite jobbigt!

• MuppinCowboy

Det är det här som är problemet, med alla trolltrådar så försvinner också det 'sanna' trådarna - hur kan man ta något på allvar om det skrivs en massa trolltrådar, då blir det till slut att man misstänker det mesta som skrivs.

MEN även om det är en trolltråd från början så kan ändå diskussionen bli intressant, man får reda på hur människor reagerar osv.

Däremot förstörs både Trolltrådar och vanliga trådar av inläggstroll

När det gäller hannahfiilippa så får man respektera att hon inte vill avslöja sin tråd och då den inte är en trolltråd ska hon heller inte behöva göra det.

Vi ska inte spekulera i vilka trådar som är/kan vara trolltrådar utan det är upp till våra trollisar om de vill avslöja vilka och varför mm.

• Moderator
    Appappappapp!

Det är inte tillåtet att peka ut enskilda trådar som "trolltrådar"

Om du misstänker att det är en trolltråd skriv inget i tråden utan anmäl den till granskning.
    De flesta trådar som anmäls som trolltrådar är hör och häpna sanna och för den som då fått sin tråd kapad av trolljägare
    upplever sig som kränkt. Det är inte acceptabelt.
    Anmäl och låt moderatorerna granska.

Tråden kommer att rensas från inlägg där enskilda trådar pekas ut. Denna gången utan påföljd. Fortsätter det efter detta meddelande kommer sådana inlägg tas med påföljd.
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • turbansmurfen

Jag tror den här tråden är en trolltråd Flört

Svar på tråden TA - Troll Anonymous