• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Moolie
    Sindyrella1983 skrev 2014-10-06 10:16:39 följande:

Måste bara berätta en skum sak...

Min mans barn har fått syskon nyss i den andra familjen och igår klappade den yngste mig på magen. Jag frågade varför och han svarade att jag är så van vid bebismage från mamma. Jag sa då att: Men jag har ju ingen bebis i magen, Jo svarade han, nä sa jag, jo svarade han igen.....

Eftersom jag igår var på RD1 och barnen inte vet något så kändes det lite skumt eftersom han aldrig har sagt något sådant eller frågat om vi ska ha barn... Berättade för min man som sa att han kanske är synsk!

Men OJ vad jag hoppas att han har rätt!!!

Så mysigt!! Min yngsta bonus har sedan vår förra graviditet börjat fråga MASSVIS av saker om hur det blir när jag får barn. Så nog känner de något!
  • Sindyrella1983
    Libra1 skrev 2014-10-06 14:07:30 följande:

Sindyrella: Då får vi hoppas att han har rätt. :)

Ja verkligen =) Det var bara så läskigt men samtidigt lite mysigt att kommentaren kom just nu!
  • Moolie
    Libra1 skrev 2014-10-06 16:39:13 följande:

Imorgon åker gallstenen bort. Som jag längtar efter att bli frisk. Om ca 3 veckor så kör vi igång med ett nytt försök. Är så peppad och lite rädd!!! :)

Snart är det er tur igen! Och som ni väntat!!
  • Tyckaom
    83bergkvist skrev 2014-10-02 14:30:32 följande:
    Hej! Jag är på RD3 med blastycyst och känner ingenting. Mina bröst är jäteömma och stora men det har de varit sen jag började med vaginaltabletterna så det vågar jag inte se som ett tecken. Vill också ha en positiv historia utan symptom.
    Hur går det för dig? Vi är ju nästan samma i tiden.
    Har du vågat tjuvtesta? Flört

• 83bergkvist
    Tyckaom skrev 2014-10-07 15:23:14 följande:
    Hur går det för dig? Vi är ju nästan samma i tiden.
    Har du vågat tjuvtesta? Flört
    Ja, jag testade igår och fick plus!! Har du testat?
  • Tyckaom
    83bergkvist skrev 2014-10-07 19:49:59 följande:
    Ja, jag testade igår och fick plus!! Har du testat?
    Ohh stort grattis! Har du mycket symptom än?
    Jag försöker hålla mig till testdag!
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö