2014bebis skrev 2014-10-14 10:44:39 följande:
Hej alla och tack för ert stöd.
Har haft en välbehövlig paus här ifrån ett tag.
Sindyrella1983 , stort grattis!
83bergqvist, verkligen ledsen. Förstår precis hur det känns.
Vi har ett sista hopp till vår blasto som ligger i frysen hos Nordic.
Vi har även bokat tid för informationsmöte ang adoption men vi tittar även på möjligheterna att få äggdonation. På RMC fick vi kalla handen då vi redan gjort våra 3 försök så där är vi inte välkomna. Tittar runt och ser vart vi kan få hjälp. Har sett att många åker till Riga. Men först hoppas jag innerligt på vår blasto.
Libra1, vad skönt att operationen är över så ni start får börja igen!
Ni som fått insatt en upptinad blasto, har ni gjort det i ostimulerad eller stimulerad cykel?
Jag ska visst försöka i ostimulerad men känner mig osäker på varför dom valde det. Det är ju vår sista chans så då blir man väl extra orolig över allt.
Har också mitt hopp till en stackars liten fryst blasto, när ska du sätta in? Kommer att sätta in i nästa cykel men vet fortfarande inte om jag ska göra ostimulerad eller stimulerad. Har inte orkat prata med dem, min man ringde dem idag och fick berätta att det inte lyckats och han förstod inte riktigt allt de sa så jag får nog ringa dem under veckan för att se hur vi ska gå tillväga.
Vi får hoppas att det är två guldblastistar som ligger i frysen och väntar på oss.