• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • 83bergkvist
    Tyckaom skrev 2014-10-08 14:32:17 följande:

En fråga till er alla: Var bor ni? (om man vill svara)
    Själv bor vi i Malmö, men det skulle vara kul och veta var ifrån man åkte för att besöka Nordic. <3

Bor också i Malmö. Cirka 5 minuter från kliniken. Tänk om vi råkat stöta på varandra redan i väntrummet :)
  • Sindyrella1983

Idag är jag på RD 4 och jag har haft rätt mycket värk i magen och nedre delen av ryggen. Det gör mig orolig..... Det är ett år sedan vi gjorde förra försöket så jag minns inte hur jag kände då.

• Moolie
    Tyckaom skrev 2014-10-08 14:32:17 följande:

En fråga till er alla: Var bor ni? (om man vill svara)

Själv bor vi i Malmö, men det skulle vara kul och veta var ifrån man åkte för att besöka Nordic. <3

Småland! Stod mellan Göteborg, Köpenhamn och Malmö. Och både jag och min man ser mer fördelar med Skåne än något annat landsting. Så det blev Nordic i Malmö. :)
  • Libra1

83bergkvist: Ett stort grattis!!!

Tyckaom: Jag bor också i Malmö.:)

Min operation har gått bra. Fick komma hem idag. Så nu ska jag först bli helt smärtfri för att sen ladda batterierna inför ett nytt försök.

• Libra1

83bergkvist: Åh nej vad tråkigt. Då blev det nog tyvärr ett tidigt missfall. Kramar till dig!!! :(

• Tyckaom
    83bergkvist skrev 2014-10-10 07:32:09 följande:

Hej tjejer
    Testade idag igen på rd 11 och fick minus. Det kan bara betyda en sak va?

Ohh vad tråkigt! Jag vet precis hur du känner. Vårt FET i januari slutade så. Det är verkligen smärtsamt och nästan ännu svårare att känna hopp efter det. Var testet helt blankt? Finns det någon möjlighet att testet var dåligt? Hoppas fortfarande för er.
    Köpte ni ett trepack på Nordic? Visst fick ni något till frysen?

IVF är så orättvist!! Men om man bara fortsätter så går det i de aldra flesta fall bra tillslut. Fortsätt kämpa!

STOR STYRKEKRAM
  • Sindyrella1983

Har tjuvtestat med CB digital idag på RD 9 och fick Gravid 1-2 Solig Hoppas hoppas så nu att detta går vägen hela vägen! Hjärta
    Mina bröst slutade ömma igår, och jag har ordentlig molvärk och idag är det den dagen mensen skulle komma så jag är lite orolig fortfarande. Men jag är glad och hoppas verkligen! HjärtaHjärtaHjärta
    Har testdag på lördag så nu håller jag tummarna att det inte kommer någon blödning!

• Millan14

Då är jag först ut till att önska dig ett stort å varmt grattis!! Härligt att få lite goda nyheter! Håller mina tummar å tår för dig/er!!
    Njut av ert plus!!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö