• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Millan14

Vul imorgon-hoppas allt ser bra ut!! Lite nervös över denna behandling, då vi kör korta protokollet, men hoppas att ngt nytt ska innebära ngt bra!!
    Kram till er!

• Libra1
    Millan14 skrev 2014-11-02 15:28:22 följande:

Vul imorgon-hoppas allt ser bra ut!! Lite nervös över denna behandling, då vi kör korta protokollet, men hoppas att ngt nytt ska innebära ngt bra!!

Kram till er!

Ett stort lycka till på VUL. Hoppas du får en dag för äggplock. :)

Lyckokram!
  • Millan14

Blev ingen dag för ÄP ännu. Nytt Vul imorgon. Många äggblåsor, men inte tillräckligt stora. Får väl se vart detta slutar......

• Sindyrella1983

Millan, hoppas det ser bättre ut imorgon!

Här segar sig tiden fram, VUL i övermorgon... Hoppas verkligen att vi får se hjärtat slå. Det bara SKA gå bra! ?

• Libra1

Millan14: Hoppas äggen växt till sig imorgon. Jag ska på första VUL på fredag.

Sindyrella: Jag håller tummarna stenhårt för att ett fint litet hjärta slår. :)

• Sindyrella1983

Tack för att ni håller tummarna =) Mina bröst är åter lite ömma och jag är trött precis efter lunch och har en mage som är så svullen att jag helst inte vill ha varken byxor eller trosor på mig som på något sätt trycker.
    Men det är bara början =) Men jag mår ändå väldigt bra!

• Millan14

3:e Vul:et denna v inbokat imorgon. Är väldigt svårstimulerade. Har väldigt många ägg men de va ännu inte tillräckligt stora. Större igår än i måndags men inte tillräckligt för ÄP. Ordentligt öm, kunde knappt genomföra vul igår. Drygt att köra fram å tillbaka å påfrestande för psyket att hålla på så här. Om det överhuvudtaget blir ÄP så blir de troligen inte ET i denna cykeln utan får vänta. Å då undrar man ju om de hinns me innan jul, men de hoppas jag verkligen, borde väl hinnas?!

Sagt de förr å jag säger de igen, denna psykiska å fysiska berg och dalbana!!!! Gaggggggghhhhh!!!

• Libra1
    Millan14 skrev 2014-11-06 09:50:11 följande:

3:e Vul:et denna v inbokat imorgon. Är väldigt svårstimulerade. Har väldigt många ägg men de va ännu inte tillräckligt stora. Större igår än i måndags men inte tillräckligt för ÄP. Ordentligt öm, kunde knappt genomföra vul igår. Drygt att köra fram å tillbaka å påfrestande för psyket att hålla på så här. Om det överhuvudtaget blir ÄP så blir de troligen inte ET i denna cykeln utan får vänta. Å då undrar man ju om de hinns me innan jul, men de hoppas jag verkligen, borde väl hinnas?!

Sagt de förr å jag säger de igen, denna psykiska å fysiska berg och dalbana!!!! Gaggggggghhhhh!!!

Det är så jobbigt när det drar ut på tiden. Vi fick göra 3 VUL en gång. Den gången var extra jobbig. Men det gick till slut. Men mindre bra den gången. Så även om man så gärna vill bli ruvare så kan det ibland vara bättre att avbryta och försöka igen när kroppen fungerar bättre. Det är så olika från gång till gång. Det har man ju märkt. Men vi får hoppas att allt ser bra ut imorgon. Då kanske vi ses? :P
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö