• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Sindyrella1983

Hon såg bara en tom hinnsäck men inget foster. Ska dit nästa fredag. Enligt henne så kan man inte utesluta graviditet idag, men jag är övertygad om att det är kört. Skulle vara på 7+3 idag och om inget syns idag så kan det vara i princip omöjligt att det syns nästa vecka. Jag är helt förstörd

• 2014bebis
    Sindyrella1983 skrev 2014-11-06 16:26:15 följande:

Hon såg bara en tom hinnsäck men inget foster. Ska dit nästa fredag. Enligt henne så kan man inte utesluta graviditet idag, men jag är övertygad om att det är kört. Skulle vara på 7+3 idag och om inget syns idag så kan det vara i princip omöjligt att det syns nästa vecka. Jag är helt förstörd

En stor styrkekram till dig! Jag håller alla tummar och tår för att allt är ok. Kramar
  • Moolie

tänker på dig sindyrella!!

Vi var på vårt första UL idag. Innan har det varit VUL. Såg en liten knodd som har ett 6cm stort huvud. Hjärnan och två halvor är där. Alla kammare i hjärtat. 1:20 000 på kromosomfel. En tummsugare! Och som det kliade på näsan...! Jag är så glad! Det var vår tur nu!

Nu är det banne mig er tur också!!

• Libra1

Sindyrella: Usch vad jobbigt. Hoppas bara maskinen visade fel eller att bebisen gömmer sig. Massa styrkekramar

• Millan14

Moolie -så skönt att allt såg bra ut!! Förstår lyckan, njut av den!!

Sindyrella - en stor varm styrkekram till dig!! Jobbig sits att befinna sig i, hoppas att de slutar på bästa möjliga sätt.

Libra- ja, det tar lite extra på psyket. Å ja, trist att inte bli ruvare, men ökar de chanserna att vänta så gör vi klart det.
    Ja, inte omöjligt att vi ses :)

• Moolie
    Libra1 skrev 2014-11-06 20:15:09 följande:

Moolie: Härligt att höra att allt såg bra ut. Då kanske du vågar slappna av mer? Denna gången kommer det att gå vägen. :)

Ska till psykologen imorgon. Ska försöka bearbeta allt då... Kanske få något tankemönster...
  • Libra1

Igår var jag på VUL och allt såg bra ut. Ska tillbaka på måndag. Sen får vi se när ÄP blir av. :D

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö