mom2012 skrev 2014-11-27 10:00:05 följande:
Libra, tag kontakt med samtalsstöd, behövs ibland. Ta ledigt från jobb och bara ta hand om dig själv om det skulle få dig att må bättre.
Å håll ut!!! Det är såååå värt det i slutändan när det efterlängtade plusset kommer. För vår del tog det 2 ET och 1 FET inom landstinget och privat 1 ET och en FET innan vår skatt kom. Fem behandlingar. Nu kör vi syskon och är inne på 6:e beroende på hur man rräknar iom att nr 5 blev avbrutet pga inget att återföra. Åldern...... och min sjukdom.
Jag va på VUL idag. 8 äggblåsor räknade vi till, så jag är än så länge mkt nöjd med korta protokollet. Äggplock bokat till tisdag och preliminär återföring fredag. Går detta vägen så blir det e än fantastisk julklapp!!!
Håller tummarna hårt för er som är nära BIM :) Nyfiken på hur det går för er.
Jag går till en kurator varannan vecka. Det hjälper lite. Även att träffa andra i samma situation. Imorgon ska jag till VC och fråga efter mer sjukskrivning.
Detta är vårt 6:e försök med den 5:e återföringen. Har blivit gravid 2 ggr. Så ger inte upp ännu. Men det är tufft. För mig lugnar inte ett plus helt då vi både haft ett MA i vecka 10 och förlorat vår dotter i vecka 22. Men visst, ett plus är ju det jag strävar efter. Sen får man ta tag i de andra rädslorna.
Ett stort lycka till på tisdag. :)