• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Millan14

Jag är gravid!!! Tog ett test nu ikväll! Underbar lycka å lättnad! Nu hoppas vi detta håller hela vägen! Livrädd för ännu ett missfall, men ska försöka njuta av detta just nu! En dag i taget!

Håller tummar å tår för er alla! Å tackar för stöttningen ni gett!

• Libra1
    Millan14 skrev 2014-11-28 20:07:59 följande:

Jag är gravid!!! Tog ett test nu ikväll! Underbar lycka å lättnad! Nu hoppas vi detta håller hela vägen! Livrädd för ännu ett missfall, men ska försöka njuta av detta just nu! En dag i taget!

Håller tummar å tår för er alla! Å tackar för stöttningen ni gett!

Grattis! Vad roligt!!! :)
  • mom2012

Millan. Vad hade du för behandling denna gång? Långa/korta? Assisted hatching? 2 dgrs 5 dgrs? Nyfiken iom att det gick vägen :)

• mom2015

83Bergkvist jag fick feber och influensasymptom runt ruvrdag 7 efter varje återföring. Det var som om min kropp inte ville.

Har du haft så tidgiare? Om inte så är det nog med all säkerhet gubbens förkylningsbaciller. Ta hand om dig.

• amygdala

Hej hej :) ursäkta att jag hoppar in i denna tråden men är ny här! Har just fått mitt omslag på stickan ska göra fet i ostimulerad cycel men vet inte vart jag ska höra av mej har tappat bort journummret

och lämnat medelanden på telefonsvararen. Är det möjligen någon som har journummret jag går på nordic i gbg

• amygdala
    amygdala skrev 2014-11-29 17:37:44 följande:

Hej hej :) ursäkta att jag hoppar in i denna tråden men är ny här! Har just fått mitt omslag på stickan ska göra fet i ostimulerad cycel men vet inte vart jag ska höra av mej har tappat bort journummret

och lämnat medelanden på telefonsvararen. Är det möjligen någon som har journummret jag går på nordic i gbg

Tänkte att kanske kunde de i Malmö deras journummer :)
  • 83bergkvist
    mom2015 skrev 2014-11-29 11:39:06 följande:

83Bergkvist jag fick feber och influensasymptom runt ruvrdag 7 efter varje återföring. Det var som om min kropp inte ville.

Har du haft så tidgiare? Om inte så är det nog med all säkerhet gubbens förkylningsbaciller. Ta hand om dig.

Nej, jag har inte haft så tidigare men nu mår jag bättre igen så det var kanske en reaktion på insättningen, kanske bara en kort förkylning. Hoppas det var positivt iallafall..
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö