• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • mom2015

Det har gått bra så här långt tack. De såg 8 äggblåsor, så har jag tur innehåller de 8 st finfina ägg. Äggplock I morgon tisdag så det är nära nu.

• mom2015

Det är jag som är mom2015 och mom2012 (det blev fel med mitt konto på mobile.... så jag har ett från dator och ett från mobil). Tekniken ville inte med mig

• 83bergkvist
    mom2015 skrev 2014-12-01 11:34:04 följande:

Det är jag som är mom2015 och mom2012 (det blev fel med mitt konto på mobile.... så jag har ett från dator och ett från mobil). Tekniken ville inte med mig

Aha okej. Ett stort lycka till!
  • 2014bebis
    83bergkvist skrev 2014-12-01 14:08:45 följande:

2014bebis hur har det gått?

Vet inte än, har inte fått mens än men hade räknat fel så beräknad mens imorgon. Har väldigt mycket mensvärk men försöker hålla kvar i hoppet.

Hur går det för dig?
  • 83bergkvist
    2014bebis skrev 2014-12-01 15:13:28 följande:
    Vet inte än, har inte fått mens än men hade räknat fel så beräknad mens imorgon. Har väldigt mycket mensvärk men försöker hålla kvar i hoppet.

Hur går det för dig?
    Jag vet inte vad som flög i mig men jag tog ett test idag på rd5 och fick ett plus! Är självklart glad men jag fick ett plus såhär tidigt sist också och sedan blev det svagare och svagare tills jag sedan på testdagen började blöda jättemycket så jag vågar inte hoppas på något...

Hoppas hoppas för dig!
  • 2014bebis
    83bergkvist skrev 2014-12-01 16:01:14 följande:

Jag vet inte vad som flög i mig men jag tog ett test idag på rd5 och fick ett plus! Är självklart glad men jag fick ett plus såhär tidigt sist också och sedan blev det svagare och svagare tills jag sedan på testdagen började blöda jättemycket så jag vågar inte hoppas på något...

Hoppas hoppas för dig!

Grattis!! Hoppas det håller i sig. Håller tummarna för dig.

Tack snälla. Jag har inte vågat testa ännu, klarar inte av att få negativt. Kanske att jag vågar imorgon på rd10.
  • mom2012

83bergkvist hade du 2 dgs eller 5 dgrs odlat embryo? Har du testat så att ovitrellen inte sitter i efter äggplock mm så det inte är det som luras? Det gör alltid jag, ca dgr 3-4. Då vet jag att om jag får etr plus är det iaf ovitrellen. Håller tummarna!!!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö