• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Millan14

Hur går de här i tråden?!

Rd 10 för mig idag, testdag på lörd. Får mensen innan dess om det inte blivit något denna månaden heller.

Försöker att inte tänka el känna efter men hur lätt är det?!

All lycka till er där ute!

• Libra1

Millan14: Spännande! Hoppas du får ett fint plus på lördag.

Jag är på rd8 idag. Har testdag den 2 dec. Ett tag ännu. Kan inte direkt tjuvtesta heller för jag tar Ovitrelle i små doser. De ger lite utslag. Men är i alla fall extremt kissnödig och trött. Hoppas det är positivt. :)

• Millan14

Det låter positivt, Libra! Hoppas!! Hur länge tar du ovitrelle?

Jag är på rd 12 idag. Det var på denna dagen förra behandlingen som jag började få början till mens. Så en jobbig dag väntar!!

Vet inte om jag känner så mycket å vet inte om det är inbillning el inte. Kände mig lite bakis igår, små illamående. Å det drog till/högg till ordentligt i sidan när jag vände mig i sängen igår morse. Googlade det (givetvis) å det står ju att det bland annat kan vara ligamenten, men är de inte väldigt tidigt?! 2 v sedan ÄP. Ja, som sagt inbillat mig förr, så de e väl bara att vänta ut dagarna, hålla tummarna å hoppas!!!

Lycka till alla andra var ni än är i processen!!

Ha en fin tisdag!!

• Libra1

Millan14: Hoppas mensen håller sig undan. Jag har också BIM idag men det går inte med Ovitrellen i kroppen hoppas jag. Ska ta imorgon med. Sen enbart Lutinus.

Jag är väldigt öm i äggstockarna och har molvärk. Jag känner mig också bakis. Trött och illamående. Hoppas det är positivt. :)

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö