Gina43 skrev 2015-05-03 16:09:54 följande:
Men det är ju kul att berätta glada nyheter
Har ni varit öppna med att ni gör IVF eller är det en hemlis? Har man berättat för de närmaste i familjen att man gör en behandling så går det ju inte att slingra sig när frågan "hur har det gått?" kommer (för det gör den ju). Svaret "Öh jag vet inte" kommer man ju inte undan med alltför länge
Här är det bättre efter doshöjningen. Slemhinnan såg fin ut också, 10 mm. Tar snart Ovitrelle.
Men..jag vågar inte hoppas på att jag får samma fina resultat som du! Jag är ju ett par år äldre. Men att du fick ett så fint resultat tänder lite hopp hos mig. Och jag är så glad för er skull!
Vi var öppna föra gången och berättade att vi skulle göra ivf, men denna gången har det varit en hemlis. Eller ja mina föräldrar har ju misstänkt lite de var barnvakt en vardag när vi skulle till malmö :P
Har faktiskt varit skönt att ingen vet och att man inte får massa frågor vart i processen man är men samtidigt behöver man ju ventilera sig lite :P
Vad skönt det går framåt :)
Åh tack :) Min sambo är ju 10 år äldre än mig så vi jämnar ut varandra :P Nej kunde aldrig tro att vi skulle få så bra resultat, fick ju bara två ägg i slutändan vid min första IVF men tror tekniken går framåt på fyra år, sen känns nordic 1000 gånger mer kompetenta än RMC.