• Pineapplelemon

Sommarbebis 2014 Umeå

För oss som väntar en liten bebis i sommar (2014)  och bor i Umeå.

Vore roligt att dela tankar och funderingar samt även längre fram träffas för fika eller bebisdejter :)

• Svar på tråden Sommarbebis 2014 Umeå
  • Pineapplelemon

Välkommen :) är det rul då? Sen kanske vi kan flytta gruppen till fb så blir det lättare att hålla koll på vem som är vem och man får ett ansikte på personerna :) men kan ju hänga kvar här ett tag till så fler hittar hit och ifall det är någon som vill vara anonym tills det gått lite längre kanske?

• soelny

FB funkar för mig, förutsatt att gruppen är hemlig då vi inte gått ut med nyheten officiellt ännu =)

• Sandra 519

Får jag hoppa in? Jag är 21 blir 22 i mars. Är gravid med första barnet med bf 25 augusti är gärna med på Facebook också

• FrökenN

Jag tycker en facebook grupp låter super! Är oftare inne där än här :) Det går ju att göra en helt hemlig grupp så det inte syns alls :) 

• Pineapplelemon

Vad roligt :) och självklart kommer den vara hemlig så vi känner att vi kan dela med oss av mer. Blir ju mer privat än här inne och lite mer personligt :) kan fixa en grupp så kan vi ju köra parallellt till en början med fb och fl :)

• Pineapplelemon

Bu har jag gjort en grupp men iomed att den är hemlig kan ni inte leta upp den och gå med utan ni får skicka meddelande med era mailadresser här eller skriv hör i tråden om det känns ok så kan jag lägga till er med hjälp av den :)

• Sandra 519
    Pineapplelemon skrev 2014-01-12 18:35:59 följande:
    Bu har jag gjort en grupp men iomed att den är hemlig kan ni inte leta upp den och gå med utan ni får skicka meddelande med era mailadresser här eller skriv hör i tråden om det känns ok så kan jag lägga till er med hjälp av den :)

Har skickat meddelande till dig här på familjeliv :)
  • jossss
    Pineapplelemon skrev 2014-01-09 18:18:58 följande:
    Välkommen :) är det rul då? Sen kanske vi kan flytta gruppen till fb så blir det lättare att hålla koll på vem som är vem och man får ett ansikte på personerna :) men kan ju hänga kvar här ett tag till så fler hittar hit och ifall det är någon som vill vara anonym tills det gått lite längre kanske?
    Precis! Facebook-gruppen fungerar bra för mig också. Jag skickar ett mejl till dig.
Svar på tråden Sommarbebis 2014 Umeå