Sommarbebis 2014 Umeå
För oss som väntar en liten bebis i sommar (2014) och bor i Umeå.
Vore roligt att dela tankar och funderingar samt även längre fram träffas för fika eller bebisdejter :)
För oss som väntar en liten bebis i sommar (2014) och bor i Umeå.
Vore roligt att dela tankar och funderingar samt även längre fram träffas för fika eller bebisdejter :)
Vart går ni på MVC förresten? :)
Tar tillbaka det jag sa om att jag mår bra. Jag mår fruktansvärt! Bara kräks, kan inte äta, är så yr och trött..
Inskrivningen idag gick bra, men bm var orolig över att mitt järnvärde hade droppat från 138 till 103 på 1,5 vecka. Skulle få kolla det igen om en vecka och ev skulle jag få en blodtransfusion om det inte var bättre då. Så jag antar att jag får leva på spenat, grönkål och jordgubbar den kommande veckan då ;) Jag går också på Citymottagningen föresten! Vilken bm har du snabelkabel? :)
Kattägd jag tror nästan man får välja men vanligast är nog att det är den man är listad på, men vet inte säkert :) Jag går på Ålidhems för vi bor på Tomtebo. Vart bor ni?
Okej snabelkabel vad skönt att allt såg bra ut nu :)
Kattägd jag tror nästan man får välja men vanligast är nog att det är den man är listad på, men vet inte säkert :) Jag går på Ålidhems för vi bor på Tomtebo. Vart bor ni?
Okej snabelkabel vad skönt att allt såg bra ut nu :)
Snabelkabel: Ja det gör jag :) Har haft Anna-Britta hittills men kommer nog få gå hos båda.
Idag har vi fått se vårt lilla pyre!
Hjärtat slog så fint och h*n sprattlade på som bara den. Hon trodde jag var nåra dagar kortare gången men det är ju så svårt att mäta såhär tidigt, så jag räknar som tidigare fram till rul