• Pineapplelemon

Sommarbebis 2014 Umeå

För oss som väntar en liten bebis i sommar (2014)  och bor i Umeå.

Vore roligt att dela tankar och funderingar samt även längre fram träffas för fika eller bebisdejter :)

• Svar på tråden Sommarbebis 2014 Umeå
  • Liina78

Hej har inte hittat hit tidigare, jag är Umebo och jag och min sambo väntar vårt första barn månadsskiftet juli-augusti. Har nu gått in i v30, tycker tiden rusar iväg.

• Liina78
    soelny skrev 2014-02-19 00:14:33 följande:
    Välkomna Om ni skickar era mailadresser så kan jag försöka lägga till er i facebookgruppen!

Hej Facebook länken du mailade till mig Sommarbarn 2014 i Umeå fungerade inte, fick bara upp en rosa ruta att sidan inte fungerar och att sidan är inaktiverad. Med vänlig hälsning, Karolina karolinalindblom@hotmail.com
  • pthlm

Hej! Vi fick barn 17 maj i år och vill gärna komma i kontakt med andra mammor. Är gärna med i Facebookgruppen också!

• AnnicaLindqvist

Hej hej. Väntar en septemberbebis med min make med tanke på den kalla försommaren som varit så kanske sommaren kommer igång på allvar sent. Så rent temperaturmässigt kanske vi får en sommarbebis med

• Stinastark

Hej!

Fick mitt andra barn i slutet av juli, skulle gärna hoppa in i Facebookgruppen om den är aktiv?

• Ellisme

Hej!

Är gruppen på facebook aktiv? Jag är nyinflyttad till Umeå och vill gärna lära känna er som är i samma situation som mig. Jag har en son som föddes i juli 2014:)

• Emmask

Jag skulle nog må bra av att ha ett litet nätverk, då ingen jag känner är föräldraledig samtidigt som jag. Hur lägger jag till mig i er fb-grupp? Tack för hjälpen!

• tottes

Jag är också intresserad av att komma med i facebook-gruppen! :) 

• Ellisme

Hej Emmask, och tottes! Det verkar inte komma något svar om facebookgruppen. Som ni ser så skrev jag också och frågade om den för ett tag sedan, men har tyvärr inte fått svar hur man går med där.
    Vilka är ni? Kanske vi skulle kunna starta en grupp så vi får ett litet nätverk? Vad tror ni?:)

• Ellisme

Nu finns e grupp på facebook för oss i Umeå med barn födda 2014 (självklart är du även välkommen om du har äldre/yngre barn!:)
    Sök på "Föräldrar&Bebisar-Umeå-2014" så hoppas jag ni hittar oss!

Svar på tråden Sommarbebis 2014 Umeå