Sommarbebis 2014 Umeå
För oss som väntar en liten bebis i sommar (2014) och bor i Umeå.
Vore roligt att dela tankar och funderingar samt även längre fram träffas för fika eller bebisdejter :)
För oss som väntar en liten bebis i sommar (2014) och bor i Umeå.
Vore roligt att dela tankar och funderingar samt även längre fram träffas för fika eller bebisdejter :)
har även jag helena på ålidhem och är väldigt nöjd med henne. :)
nej, inga undersökningar. tror inte ens dom har en ultraljudsmaskin där. Vi bokade ett privat ultraljud via norrlandskliniken när jag var i vecka 10.
Välkomna
Om ni skickar era mailadresser så kan jag försöka lägga till er i facebookgruppen!
Hej alla!
Förlåt jag har helt glömt bort tråden här sen gruppen på FB startade så har inte varit i på familjeliv. Men hoppas alla som vill gå med har kommit med i fb-gruppen nu? Annars går det bra för vem som helst som är med att lägga till medlemmar. Är man inte vän med varandra på FB behöver man mailadressen för att lägga till folk i gruppen. :)
Jag återkommer efter Kub :)
Hej hej!
Grattis till gravidmagarna!
Jag vill bara tipsa ev intresserade om Amninghjälpens kurs för blivande föräldrar! Kursstart i Umeå 10/3
Kursen är 4 tillfällen a 2h och 15 min och GRATIS! Läs mer på vår hemsida. www.amningskurs.amningshjalpen.se/index.php/kursorter&id=95
Kurser startar efter intresse men anmäl er gärna nu! Tipsa era gravida vänner!
/Camilla
Hej på er!
Jag skriver eftersom att jag håller på med ett projekt just nu där jag genomför en undersökning. Undersökningen riktar sig till gravida och mammor med barn upp till två år i Umeå med omnejd och handlar om mammakläder. Jag skulle vara evigt tacksam om ni hjälpte mig genom att svara och sprida länken till andra som passar in i målgruppen. Tack, tack, tack! Länken: www.surveymesh.se/s/survey/anon
hej hoppar in har, vantar en nov bebis :)