• Pineapplelemon

Sommarbebis 2014 Umeå

För oss som väntar en liten bebis i sommar (2014)  och bor i Umeå.

Vore roligt att dela tankar och funderingar samt även längre fram träffas för fika eller bebisdejter :)

• Svar på tråden Sommarbebis 2014 Umeå
  • Pineapplelemon

Har lagt till de som skickat till mig :)

det är lättast om ni skriv er mailadress. Men om ni skriver ert namn så skickar jag vänförfrågan för vi måste vara vänner på fb då för att jag ska kunna lägga till :)

Känner ni personer i eller nära umeå som väntar barn i sommar kan ni såklart lägga till dem med :)

• FruFrida

Hejsan Tjejer!
    Jag och min man ska förhoppningsvis få vårt andra barn i början på september. Kanske är det lite gränsfall på "sommarbebis" men jag hakar gärna på här om det är ok för er :)

Vi har sedan tidigare en dotter på snart 10 månader och jag blev gravid igen utan att ha fått tillbaka mensen så det är lite svårt att veta exakt datum ;) Dock har vi 4 missfall i bagaget och hoppas verkligen att det ska gå vägen den här gången!

• Memories

Hej alla!

Jag och min sambo väntar vårt första barn kring månadsskiftet juli-augusti. Idag var vi på privat UL och fick se det lilla livet och samtidigt dra en lättnadens suck, för ibland har jag trott att jag bara hittat på allt :P

Enligt senaste mens är jag i v 11+6 och enligt UL 11+4 :) När barnmorskan bad mig hosta för att väcka pyret så sträckte den på sig och kröp ihop till en liten boll - ett magiskt ögonblick!

Precis som alla andra här så bor vi i Umeå och jag undrar om det är okej att jag är med er här? :)

• snabelkabel

Idag hade jag andra barnmorskebesöket. Är i vecka 16 nu och fick lyssna på pyret :) 155 i puls och det hördes i hela rummet, slog på med rejäla slag :) nu längtar jag till rul :D men imorgon ska jag på kolposkopi pga dåliga cellförändringar :( känns mindre kul :(

• Pineapplelemon

Memories självklart får du vara med :) Välkommen! Så himla roligt att få ses lilla bebis, underbar känsla! Vi har ju startat en FB-grupp med så kommer kanske bli lite minskad aktivitet här inne, jag vet inte men det brukar bli så :P Men skriv bara ett meddelande till mig här på FL med din mailadress om du vill gå med i den så bjuder jag in dig. Den är såklart hemlig och går ej att söka på och inget som skrivs syns av andra förutom medlemmarna i den.

Snabelkabel så härligt att få höra :) Jag längtar också till rul men är bara i vecka 13 än så en bit bort är det allt. Åh hoppas att det går bra och att det inte är någon fara!

• Tildas Mamma 01

Hej på er! Jag har en dotter på 6 år och väntar nu andra barnet som är beräknat till 30 aug Skoj med en Umeå tråd! Jag är gärna med här. :)

• Sofi81

Hakar på här om det är ok :) Väntar 4:e barnet i mitten på augusti!

• Pineapplelemon

Hej hej :) Så roligt med fler som vill vara med! Har bjudit in er båda till FBgruppen med :)

Hur mår ni alla nu?

• Tildas Mamma 01

Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde när jag väntade Tilda. Jag kan känna mig lite yr ibland samt spänt och ont i brösten. Magen har snabbt blivit stor, men i övrigt mår jag bara fint! Nät jag väntade Tilda mådde jag illa ofta men nu har jag knappt känt av något illamående alls så jag hoppas att det fortsätter såhär. ????

Svar på tråden Sommarbebis 2014 Umeå