• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Elin)

Åh vilken träningsvärk jag har i magen idag! Sovit kasst och när klockan ringde 5.30 imorse stängde jag tydligen av den i sömnen. Även den som ringer 5.35. Vaknade av sambons klocka 6.45 och då hann jag ju inte till gymmet... Så det fick bli lite träning med min lätta kettlebell här hemma, den tyngre jag har beställt har inte kommit än men den borde komma idag eller imorrn. 

• Anonym (mammakropp)

Tisdag och löpdag... Gjorde en tidsbesparande insats idag med min träning. Bytte om till träningskläder på morgonen och lämnade på dagis. Sen körde jag min löpträning till jobbet. Kände mig nöjd med att ha det avklarat redan på morgonen. Möttes även av två föräldrar vid lämningen som komenterade min klädsel och sa jag var hurtig som klämde in träning i livet. En liten uppmuntrande kommentar sådär. 

• Anonym (Stor.)

Tack så jättemycket för att ni skrivit. Betyder så jättemycket.
    Är jobbigt deppig idag med, så jag svarar på era inlägg senare.
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Alice)

Stor: Ingen fara<3 :) 

Idag har jag varit på lunchpass på BodyBalance, i ett gym utan fungerande AC. Svettigt värre, men så skönt känsla! Ska jag fortsätta med :)

• Anonym (mammakropp)

En större yrkesmässig framgång idag som jag i gamal vana så gärna skulle vilja fira med att ge mig själv en ätbelöning. Känner hur tankarna på onyttigt triggas. Måste hitta något nytt som belöning i sånna här situationer. Någon med förslag?

• Anonym (Alice)
    Anonym (mammakropp) skrev 2014-04-08 17:10:49 följande:
    En större yrkesmässig framgång idag som jag i gamal vana så gärna skulle vilja fira med att ge mig själv en ätbelöning. Känner hur tankarna på onyttigt triggas. Måste hitta något nytt som belöning i sånna här situationer. Någon med förslag?
    Fina naglar? Massage? En extra trevlig duschtvål? En liten ring? :)  En miniupplevelse?
  • Anonym (Elin)
    Anonym (mammakropp) skrev 2014-04-08 17:10:49 följande:
    När jag känner mig duktig så köper jag något som jag gillar. Typ redskap till när jag gör tårtor (inga jag själv äter ska jag tillägga), nya träningskläder eller en bok.
  • Anonym (Elin)
    Anonym (mammakropp) skrev 2014-04-08 13:26:01 följande:
    Tisdag och löpdag... Gjorde en tidsbesparande insats idag med min träning. Bytte om till träningskläder på morgonen och lämnade på dagis. Sen körde jag min löpträning till jobbet. Kände mig nöjd med att ha det avklarat redan på morgonen. Möttes även av två föräldrar vid lämningen som komenterade min klädsel och sa jag var hurtig som klämde in träning i livet. En liten uppmuntrande kommentar sådär. 
    BRA GJORT! Visst känns det kul med sånna kommentarer?!
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Stor.) skrev 2014-04-08 14:05:53 följande:
    Tack så jättemycket för att ni skrivit. Betyder så jättemycket.
    Är jobbigt deppig idag med, så jag svarar på era inlägg senare.
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    Skickar över en massa kramar till dig och hoppas att du snart känner dig gladare. Hjärta
  • Anonym (Alice)
    Anonym (mammakropp) skrev 2014-04-08 13:26:01 följande:
    Missade denna helt :O Men grymt! Fortsätt så! :D
Svar på tråden Anonyma viktklubben