• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • Bonebag
    stjärnasomärdin skrev 2014-02-19 06:18:58 följande:

Igår var jag på VUL pga mina blödningar. Läkaren hittade en blodutgutelse i min livmoder där blödningarna kommit ifrån, helt ofarligt sa han. Däremot uppmättes embryot endast till 7-8mm vilket inte alls bådar gott för den vecka jag befinner mig i :( Fick ny tid om en vecka för att se om det hänt något tills dess. Har inga större förhoppningar....

Var oxå på UL igår, gått lika långt som dig. Dock var min lille 19mm och med ett hjärta som slog starkt. HOPPAS innerligt att det ser bättre ut nästa vecka <3

Kram på dig!
  • thefee

Någon annan än jag som har väldigt gasig mage? Har inga minnen av att jag skulle haft det med förra graviditeten? Är helt sjukt! Som tur är inte min man så känslig av sig, då skulle jag nog tycke väldigt synd om honom. Spelar ingen roll vad jag äter eller inte äter. Var bättre ca 1-2 veckor men så kom det tillbaka igen. Hoppas det går över och inte håller på så här hela graviditeten.

• stjärnasomärdin
    Bonebag skrev 2014-02-20 20:05:05 följande:
    Var oxå på UL igår, gått lika långt som dig. Dock var min lille 19mm och med ett hjärta som slog starkt. HOPPAS innerligt att det ser bättre ut nästa vecka <3 Kram på dig!

Vad härligt att höra!!! Vad skönt :) Vilken vecka är du i? Tack snälla för din lyckoönskning. Jag har verkligen oddsen emot mig men en liten gnutta hopp finns kvar! Kram tillbaks!
  • stjärnasomärdin
    Bonebag skrev 2014-02-20 20:05:05 följande:
    Var oxå på UL igår, gått lika långt som dig. Dock var min lille 19mm och med ett hjärta som slog starkt. HOPPAS innerligt att det ser bättre ut nästa vecka <3 Kram på dig!

Såg PRECIS när jag tryckte på skicka att du skrev att du var lika långt gången som mig ;) missade det när jag läste första gången!
  • Katta1

Usch gått och blivit förkyld. Jag vet att det inte är farligt för barnet men surt ändå.

• livan86

Hej! bor i göteborg och är gravid med andra, dock tredje graviditeten sen i somras. så håller tummarna hårt denna gången.
    Var på inskrivning i går, v.9+0 och allt såg bra ut än sålänge. fick göra ett tidigt UL.

Är beräknad den 23 september

Nån mer i från göteborg här?

tredje gången gilt
  • aij210
    livan86 skrev 2014-02-21 09:49:34 följande:
    Hej! bor i göteborg och är gravid med andra, dock tredje graviditeten sen i somras. så håller tummarna hårt denna gången.
    Var på inskrivning i går, v.9+0 och allt såg bra ut än sålänge. fick göra ett tidigt UL.

Är beräknad den 23 september

Nån mer i från göteborg här?
    Jag är första gångare från Göteborg! Härligt, då har du kommit långt! Jag går in i v. 12 på måndag, längtar!
  • livan86
    thefee skrev 2014-02-20 20:11:29 följande:
    Någon annan än jag som har väldigt gasig mage? Har inga minnen av att jag skulle haft det med förra graviditeten? Är helt sjukt! Som tur är inte min man så känslig av sig, då skulle jag nog tycke väldigt synd om honom. Spelar ingen roll vad jag äter eller inte äter. Var bättre ca 1-2 veckor men så kom det tillbaka igen. Hoppas det går över och inte håller på så här hela graviditeten.
    Jag är också det. och rapig... vart kommer all luft ifrån... ?
    de e verkligen jätte jobbigt. framförallt när man inte kan/får släppa ur sig det (jobbet och skolan exempelvis..)

några tips??
  • livan86
    aij210 skrev 2014-02-21 12:51:06 följande:
    Jag är första gångare från Göteborg! Härligt, då har du kommit långt! Jag går in i v. 12 på måndag, längtar!
    aah va kul!
    v. 12 längtar dit, då kan man släppa nervositeten lite. just nu har jag svårt att vara glad och hoppas på något!

• thefee
    livan86 skrev 2014-02-21 15:37:55 följande:
    Jag är också det. och rapig... vart kommer all luft ifrån... ? de e verkligen jätte jobbigt. framförallt när man inte kan/får släppa ur sig det (jobbet och skolan exempelvis..) några tips??

Ingen aning! Är väldigt jobbigt i jobbet att inte kunna släppa ut när man vill. Tror jag aldrg heller luktat så illa som nu haha. Luktar ruttna ägg haha.
Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014