Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Nu har jag känt den lilla sprattla 3 kvällar IRad!! Jag önskar så att jag kunde dela med mig av känslan till min sambo
Jag kan äntligen släppa mina tankar och rädslor om missfall... I alla fall nästan helt!
Mitt illa mående är borta och min trötthet har nästan försvunnit. Nu kan jag njuta
Jag har även börjat berätta för vänner och bekanta. Än har inte sambons föräldrar fått veta nått. Men de blir nu i veckan
Hur berättade ni??
Hur mår ni andra?
Hej!
Jag tar och hoppar in i denna tråd =)
Jag och min sambo väntar vårt första barn, vi är i vecka 11 nu (10+1). Denna graviditet var planerad men vi trodde aldrig att det skulle fungera på första försöket, man har ju läst att 80% av alla friska par lyckas inom de första 12 månaderna, så det kom lite som en chock när det ändå blev ett plus 1 dag efter beräknad mens. Även fast vi nu vetat om det i flera veckor så har man nog ännu inte riktigt fattat det, det känns väldigt främmande att vi blir föräldrar i september. Förhoppningsvis har man iallafall fattat det tills bebisen kommer =)
Just nu går jag och hoppas på att illamåendet ska lägga sig snart, har mått dåligt sen mitten på vecka 7 och det är ganska handikappande. Jag har en ganska lång pendlingsväg till det universitet jag läser vid och det är verkligen en pina varje morgon då jag ska försöka åka tåg. Tack och lov är mina lärare väldigt förstående och tvingar mig nästan att plugga hemma istället.
Har inte läst hela tråden, men det är ingen som har ett dunderknep för att lindra/bota illamåendet?;)
Hur står det till hos er alla? Nu är det snart dags för RUL för en del av er, spännande. :)
Jag är i vecka 12+4 idag enligt M, så ungefär en månad tills vi får se lill- bebben.
Jag och sambon är fram och tillbaka om vi ska titta kön, vi har 3 av likadant kön men som en annan nämnde, spänningen på förlossningen försvinner ju nästa helt då. Vi får se! Hur ska ni göra? :)
Hur står det till hos er alla? Nu är det snart dags för RUL för en del av er, spännande. :)
Jag är i vecka 12+4 idag enligt M, så ungefär en månad tills vi får se lill- bebben.
Jag och sambon är fram och tillbaka om vi ska titta kön, vi har 3 av likadant kön men som en annan nämnde, spänningen på förlossningen försvinner ju nästa helt då. Vi får se! Hur ska ni göra? :)