Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej hej! Var åratal sen jag var inne här, men nu så... Väntar barn nr 3 i september. Bor i Karlstad. Är nu i vecka 11 tror jag. Hej på er andra, nån där ikväll?
Hej hej! Var åratal sen jag var inne här, men nu så... Väntar barn nr 3 i september. Bor i Karlstad. Är nu i vecka 11 tror jag. Hej på er andra, nån där ikväll? Hej, hej! Jag är också i vecka 11. Går in i vecka 12 på tisdag. Det är första barnet för min del :)
AIJ210: jag mår så där, trött, illamående 90% av min vakna tid. Men det värsta är rädslan för MF nr 3, men försöker de varje dag som en seger
Går in i vecka 11 nu, så jag börjar se ljuset
Hur mår du??
Är det någon mer än jag som känner sig lite deppig? Har mått sådär de senaste veckorna. Känns tråkigt eftersom jag normalt är väldigt glad och positiv. Nu vill jag knappt tänka eller prata om graviditeten. Känns inte så bra! Vad känner ni andra?
Aij210:
Jag fick det första i v. 10typ, det andra i vecka 6/7 kanske...
Åh! Funderar också på armbandet! Du får berätta om det funkar på dig!
Ja tabletterna suger, pest eller kolera typ!
Men nu har illamåendet avtagit lite faktisk sen igår. Kanske bara är tillfälligt. Men hoppas innerligt att det är slut på elendet! Går in i vecka 11 nu, så snart känns de bättre med allt!!
Glada Anna: jag har också känt mig deppig. allmänt nedstämd liksom men har velat prata om graviditeten och så men sen igår när jag gjorde vul så känns allt plötsligt lättare. Tror att jag undermedvetet va orolig att allt inte stog rätt till där inne så var så skönt att få se den lilla krabaten
Em1989 Jag känner inte att jag är orolig för graviditeten i sig. Så jag kan väl inte riktigt peka på vad det kan vara förutom en massa hormoner. Men jag antar att det går över längre fram.