Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Åh gud vilken lättnad! Nu har vi fått se vår lilla bebis i magen för första gången :D lika underbart som med första barnet! Allt såg bra ut och vi fick både se och höra hjärtat. Nu känns det mycket bättre och man känner sig mycket lugnare :) jag blev inte flyttad alls utan bf är fortfarande 20.9 jag som var helt säker på att jag skulle bli flyttad bakåt några dagar.
Hahah är de jag som ha grav-syntomer elr? xD de rinner tårar då jag läser hur ni berättat! Haha :') så charmigt å underbart ju!
Började också grina!!!!
Ni är inte ensamma...! Här sitter en annan o har tårar! Herregud! Haha
I söndags satt jag på en restaurang o storböla, herrejäklar :D
var på inskrivning igår. och toppen av livmodern var lite under naveln. ska väl tillbakas om 3 veckor är i vecka 11 (10+3) idag. och så blir väl rul i slutet av april. vad jag längtar tills dess.
Haha började också gråta!
Ja jag kan säga att jag själv började gråta då mamma grät, man är ju verkligen superkänslig nu och särskilt när det kommer till människor som blir berörda av något. Jag klarar inte längre av att se tv-serier som till exempel Djurskyddsveterinärerna och Nybyggarna. Som tur är så är har sambon också lätt för att bli tårögd, så vi sitter i soffan och snyftar ikapp hehe.
Nu är jag inne i 12+3 och börjar känna att det här är på riktigt.
Folk börjar se på mig att jag är gravid och igår när jag träffade en person på gymmet berättade jag att jag väntar smått.
Då sa hon: "Det syns".
Märklig känsla för mig som är gravid för första gången.
Det känns så STORT, overkligt och samtidigt alldeles UNDERBART.
Jag ska bil mamma!
Fler förstagångs- eller även ni andra som redan har barn som delar mina känslor?