Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Aij210: ja jag var där i fredags
de va helt underbart! Nu njuter jag bara, har släppt på oron ð???
Ska på Kub nu den 17! Längtar efter att få se den lilla igen
Hur mår du?
Usch är hemma från jobbet idag för att jag troligen har inflamerad/överansträngd arm samt en dunderförkylning med hemsk hosta och halsont så jag låter värre än en halvdöd kråka. Min chef var definitivt inte glad över mitt besked eftersom det här är en av dom stessigare dagarna på året. Men jag lät lika igår och hade ont i armen redan då så hon borde ha gissat att jag inte skulle komma idag. Gissar att det blir sjukledigt resten av veckan för att vila hals och arm. Får ringa doktorn senare.
Någon mer som reagerar på lukter?
Jag har blivit jättekänslig för vissa lukter.
Var nära att kräkas igår när jag öppnade kylskåpet.
Åååh grattis till ett lyckat KUB AIJ210
Min svägerska är på mig om att vi MÅSTE berätta för deras föräldrar snarast, då mamman är på henne hela tiden å fråga om nått händer... :) hon är trött på att ljuga å hålla inne med den roliga infon!
Men nu är vi bjudna på middag på söndag hos svärföräldrarna, så får väl hålla mig tills dess.
Första graviditeten i höstas berättade vi i v. 6 redan, dom blev jätte glada, men sen gick ju det åt skogen... Så berättade vi inte om försök nr 2, men nu vill dom ju veta vad som händer
Åh gud vilken lättnad! Nu har vi fått se vår lilla bebis i magen för första gången :D lika underbart som med första barnet! Allt såg bra ut och vi fick både se och höra hjärtat. Nu känns det mycket bättre och man känner sig mycket lugnare :) jag blev inte flyttad alls utan bf är fortfarande 20.9 jag som var helt säker på att jag skulle bli flyttad bakåt några dagar.