Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Idag ringde barnmorskan , och proverna visade ganska lågt av järn. Låg på 11 så nu är det dags för järntablett och trög mage. mindre skoj !
Idag ringde barnmorskan , och proverna visade ganska lågt av järn. Låg på 11 så nu är det dags för järntablett och trög mage. mindre skoj !
I själva hbt då, de glömde jag säga :P
Hej hopp! Går dag in i v.13 känns helt beskrivligt bra att man kommit förbi det värsta och nu kan börja berätta åt alla :) jag ser faktiskt lite gravid ut redan. Var till hm igr och skulle köpa ett par mjuka mamma byxor men dom hade dom inte i affären så får nog beställa dom iaf. Har redan fått börja använda mammabyxor för min rumpa och mina lår har blivit så mycket större redan! Vill inte eta hur det här kommer sluta ;) Min bm tyckte också jag kunde börja med extra järn när jag hade ett hb på 115. Men det hade jag förra graviditeten i början också och behövde nte äta järn förrän efter halva graviditeten. Men det räckte för min mage blev så enormt trög så det var hemskt att gå på toa i slutet :( vill absolut inte börja äta järn redan och ha problem redan från början me magen.
Oj va lågt ni ligger i järn.... Här låg man på 147. 157 innan graviditeten.
Äter 1 järn om dagen och ska fortsätta med detta, dock gbp opererad.
Men ni stackare måste va jätte trötta? Jag är galet trött, kan bara tänka mig hur ni då är :P haha
Oj va lågt ni ligger i järn.... Här låg man på 147. 157 innan graviditeten.
Äter 1 järn om dagen och ska fortsätta med detta, dock gbp opererad.
Men ni stackare måste va jätte trötta? Jag är galet trött, kan bara tänka mig hur ni då är :P haha