Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Tillbaka till verkligheten igen! Den som säger något om manliga förkylningar vet inte vad de pratar om! Jag har haft tre dygn av en rejäl ordentlig kvinnoförkylning eller influensa. Har varit sängliggandes i tre dygn med feber frossa och otrolig värk i kroppen. Nu börjar det kännas lite bättre men vågar inte ropa hej ännu. Har varit så noga innan med att inte ta någon endaste tablett men har nu fått knapra panodil på sjuksköterskas inrådan. Jag önskar inte min värsta ovän denna hemska förkylning. Men trots sjukdom verkar den lilla krabaten i magen vara en fighter!
Imorgon är det dags för vul. V. 10+6. Är såå nervös! Förra graviditeten slutade i ma v 11. Tänk om ultraljudet visar att bebisen har dött! Kommer inte att kunna sova inatt. Håll tummarna för att allt ser bra ut! Och en liten extra tumme för att det till och med är två små krabater därinne. :)
Imorgon är det dags för vul. V. 10+6. Är såå nervös! Förra graviditeten slutade i ma v 11. Tänk om ultraljudet visar att bebisen har dött! Kommer inte att kunna sova inatt. Håll tummarna för att allt ser bra ut! Och en liten extra tumme för att det till och med är två små krabater därinne. :)
Igår berättade vi för min sambos familj. Svärmor började gråta, de va jätte fint! Så skönt att ha kommit ut nu
va skönt!!
Jätte grattis!!!