• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Lillium
    Tamara skrev 2014-03-02 13:20:46 följande:
    Tycker det är så enkelt nu eftersom vi är i samma vecka som i almanackan Jag är extra orolig dessa veckor, hade ett MA i 12+0 innan sista sonen men denna gången har vi iaf sett hjärtat picka.

Usch, är också orolig men försöker tänka positivt. Hade missfall i 8+6 förra gången så det känns som att jag vill klara av den här dagen.. Men vi är en bra bit på vägen, tänk vad skönt det kommer att kännas om 3 veckor!
  • Tamara

Ja man kan ju bara hoppas och försöka tänka positivt! Hoppas att få tiden till KUB precis kring 12+0, skönt att få se den lille då...

• saannaa

Jag borde gå in i v 9 idag men är ändå osäker på om jag verkligen är gravid eller om jag fått missfall som inte gett resultat på graviditetstestet ännu (har blött i 3 veckor, men haft några blödningsfria dagar nu) vad tror ni andra?

• mitthemligajag
    saannaa skrev 2014-03-02 15:25:25 följande:

Jag borde gå in i v 9 idag men är ändå osäker på om jag verkligen är gravid eller om jag fått missfall som inte gett resultat på graviditetstestet ännu (har blött i 3 veckor, men haft några blödningsfria dagar nu) vad tror ni andra?

Oj, riktigt blod alltså? Tre veckor är ju lång tid för missfall eller ? Om jag var du hade jag ringt bm och kollat upp det! Lycka till
  • mitthemligajag
    saannaa skrev 2014-03-02 15:25:25 följande:

Oj, riktigt blod alltså? Tre veckor är ju lång tid för missfall eller ? Om jag var du hade jag ringt bm och kollat upp det! Lycka till
  • saannaa

Jag ringde bm och hon bad mig återkomma om två veckor när jag har tagit ett nytt test!

• Hill01

När jag började blöda ringde jag min bm och hon sade oxå att jag skulle avvakta men det orkade jag bara inte.. Jag ville få veta vad det var som hände så jag ringde 1177 som kopplade mig till gyn och de tyckte jag skulle komma in samma dag för vul. För mig var det värsta att inte veta.. I det läget är jag glad att jag inte lyssnade på bm.

Svar på tråden BF Oktober 2014