• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Singoalla78
    SmalltownGirl skrev 2014-03-02 20:19:30 följande:
    Tack så mycket fina ni. Det värsta är inte missfallet i sig. De värsta är att än ha symtom. Mår illa, magen växer fortf. tröttheten är värre än tidigare. men fan, magen växer fortfarande. det är inte kul alls. den är större än igår och och fin är den. de är så hemskt. för den är ju tom. de är så otroligt tungt detta. men nu, måste jag försöka rycka upp mig.
    Blir helt gråtfärdig när jag läser vad du skrivit, å beklagar verkligen..jag vet exakt hur det känns å vad du går igenom, har själv varit där för ett par månader sedan innan jag blev gravid igen....Hoppas du får allt stöd å pepp du någonsin kan få, Kram
  • Singoalla78
    Emmaalill skrev 2014-03-02 20:20:36 följande:
    Hej igen tjejer, konstaterat missfall här igen. Alltså mitt andra missfall i rad, börjar oroa mig för att jag inte är förmögen till att fullfölja en graviditet. Riktigt jobbiga tankar just nu. Vill önska er alla ett stort lycka till med era graviditeter, jag lämnar tråden nu. Kramar
    Beklagar sorgen....{#emotions_dlg.flower}
  • Singoalla78

Kom sj hem för ca 1 timme sedan efter att ha suttit på gyn akuten i 9 timmar, fick liten blödning å små ont o magen, jag ville genast veta vad det var å åkte in...allt såg toppen ut, var lite längre gången än man trott, man såg en fot som for upp, sedan andra å sedan volt bakåt, hehe jag e helt bedövad :) v 9+3

• saannaa
    Singoalla78 skrev 2014-03-03 23:28:40 följande:
    Kom sj hem för ca 1 timme sedan efter att ha suttit på gyn akuten i 9 timmar, fick liten blödning å små ont o magen, jag ville genast veta vad det var å åkte in...allt såg toppen ut, var lite längre gången än man trott, man såg en fot som for upp, sedan andra å sedan volt bakåt, hehe jag e helt bedövad :) v 9+3

Vad kul! Längtar tills jag får se det lilla knytet!
  • Sandra198911

Hej ett tag sen sist jag var in, hänt en hel del.. Beklagar alla mf, så fruktansvärt tråkigt!! Är själv jätte orolig. Fick en tid till inskrivning idag, lite senare än vanligt för dom hade så lite tider här uppe i norr :( men fick en tid i alla fall 26 mars är nu i 9+6 så det känns som en bit tid kvar. Får inte igen mina byxor mer, lever i stortsett i leggings nu men det gör ingenting. Magen sväller upp på kvällen till en rejäl liten kula :) mår över förväntan väldigt bra, lite tröttare bara. Hoppas på inga fler mf nu, ta hand om er!

• Lillium

Nu har jag varit på inskrivning och det gick jättebra. Fick tid för kub den 25/3 så det känns ju riktigt nära

• Tamara
    Lillium skrev 2014-03-04 10:52:02 följande:
    Nu har jag varit på inskrivning och det gick jättebra. Fick tid för kub den 25/3 så det känns ju riktigt nära

Åh jag vill också ha min kub tid!
  • kohler12
    mitthemligajag skrev 2014-03-04 11:35:39 följande:
    Ngn som shoppat till bebis än då? Vadå? :)
    jag har köpt bebis overall stl 62 :) eftersom i Dalarna vet man aldrig med vädret i Oktober månad :) oanvänd va den med 45kr
  • Tamara
    mitthemligajag skrev 2014-03-04 11:35:39 följande:
    Ngn som shoppat till bebis än då? Vadå? :)

Vi har redan allt, har ett oktober barn fött 2012. Har dock inte handlat till någon av mina tidigare förrän efter RUL.
Svar på tråden BF Oktober 2014