• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Yarrow

Ni som vill varma ed i Facebookgruppen kan maila mig er mailadress så sänder jag en inbjudan. Gruppen är helt hemlig så ingen kan se vem som går med, är med eller vad som skrivs alls.. Så ni behöver inte vara rädda för att det syns :)

• Singoalla78

E sängliggandes mest av tiden just nu pga kraftigt illamående, å kräkningar...v 9+0 på mån :)
    Tänker på er alla här inne å undrar hur det går även om jag e lite frånvarande, hur gick det för Sanna?

• Singoalla78

Jo jag har fått tid för kub i mars å bokar då även rul, hehe nu börjar det känns verkligt å lyckan e total :) Ska även denna gng ta test för gbs då man upptäckte det sist..

• kalleankan

Singoalla78 oj hoppas det släpper för dig snart!:) jobbigt o må så dåligt..

Jaha har du själv bett om gbs test? Hade också det sist men upptäcktes av en slump

• Singoalla78
    kalleankan skrev 2014-02-28 16:40:15 följande:
    Singoalla78 oj hoppas det släpper för dig snart!:) jobbigt o må så dåligt..

Jaha har du själv bett om gbs test? Hade också det sist men upptäcktes av en slump
    Jo d e jobbigt men samtidigt e jag glad för jag ser det positivt :)

Jo jag upptäckte åxå gbs av en slump sist, pga uvi å då kollar man det denna gng...just pga det kan bli risk för bebis under förlossningen då man behöver antibiotika..för att skydda bebis..
  • MrsCL
    Yarrow skrev 2014-02-28 15:46:23 följande:

Ni som vill varma ed i Facebookgruppen kan maila mig er mailadress så sänder jag en inbjudan. Gruppen är helt hemlig så ingen kan se vem som går med, är med eller vad som skrivs alls.. Så ni behöver inte vara rädda för att det syns :)

Har skickat medd till dig här på FL
  • MrsCL

Grattis till alla som gjort lyckade vul!

Läser det mesta men har inte varit så aktiv själv, galet trött på kvällarna

• kalleankan
    Singoalla78 skrev 2014-02-28 16:59:02 följande:
    Jo d e jobbigt men samtidigt e jag glad för jag ser det positivt :)

Jo jag upptäckte åxå gbs av en slump sist, pga uvi å då kollar man det denna gng...just pga det kan bli risk för bebis under förlossningen då man behöver antibiotika..för att skydda bebis..
    Ok ska be att få kolla det senare också då.. misstänker att det var en av anledningarna att jag höll på att föda för tidigt med första..
  • kalleankan
    LillaE87 skrev 2014-02-28 19:19:03 följande:
    Gbs? Vad är det? :)
    En bakterie man kan få i urinen, om jag inte minns fel, kan vara mkt farligt för bäbisen när man är gravid.
Svar på tråden BF Oktober 2014