Majspinglan skrev 2014-03-01 08:11:52 följande:
Jag åkte på magknip igår också, plus allt annat, plus en superförkylning, plus en fyraåring som vaknar ett par ggr på natten. Och som vaknar kvart i sex på morgonen :( Gud, känns fruktansvärt, vill typ inte det här nå mer. För tillfället känns det som att jag inte skulle bli ledsen över ett missfall, för då slipper jag ju må dåligt, men bara för det så blir det inte så:p Jag känner mig hyfsat värdelös.just nu som inte fixar nånting, är helt jävla slut på :( Hah, ja, om du nån gång inte känner dig illamående så måste det finnas en tid mellan allt det där, vad den nu kan heta :p Va inte rädd för missfall, det är så dumt att oroa sig :( Va glad att du slipper må dåligt istället :) Men tar oron över så ta kontakt med BM, om det nu skulle hjälpa.
ja, jag har också känt magknip. typ som luftfickor som gör ont ovan naveln men det är nog inte konstigt när tarmarna arbetat så hårt för att komma till rätta nu. Ja, jag ska träffa henne nästa vecka.. Kan jag inte behärska mig tills dess så är de fan illa. Tänker för mycket för stort och för länge.
Majspinglan skrev 2014-03-01 08:18:52 följande:
XSmalltowngirl: Det är nog väldigt olika angående missfall... Vissa känner mycket andra mindre eller inget alls. Har du smärtor nu?
Jag känner inga smärtor alls idag, bara den vanliga underbara växtvärken igen :D underbar känsla. Ländryggen/ryggen är påfrestad och öm men eftersom jag brukar få ont i den vid mens, vid ägglossning, vid väderomslag och jag har fibromyalgi - så är jättekänslig mot just skelett och ledsmärta. Tror även de kan förvärras när hormonerna spelar spratt i kroppen på en. Men absolut inga krampor i magen, inget blod. lite genomskinliga lätt vita flytningar men inga konstiga tecken alls. mår inte illa heller. än :D - de kommer sen...