• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • SmalltownGirl
    Singoalla78 skrev 2014-03-01 16:42:25 följande:
    Oj, men du håll koll så det inte fortsätter, vilken vecka är du i? Det e inte alltför ovanligt med små blödningar i tidig graviditet..
    Är i vecka 6 (5+0) fick en blödning. som en "engångsmens" med färskt blod. ringde gynakut, dem rådde mig att avvakta och se, kom de mer eller om jag fick smärtor så skulle jag komma direkt. men de har inte kommit mer blod. helt stopp. de va alldeles för tidigt fö dem att se en levande graviditet. känner mig helt tom. mår så illa. skakar i hela kroppen så orolig jag är. två veckor kvar till inskrivning och vul. är då i 7+0. så jag får se.. har växtvärk fort.

en blödning kan ju bero på så otroligt (!!!) många olika saker och behöver definitivt inte vara missfall, de behöver inte ens vara något som är fel. men nu blir man ju som man blir när de händer. inte kul alls. så nu, lägger jag mig på soffan under 10 filtar och gråter lite som jag samtidigt laddar upp psyket för att orka jobba imorgon kväll.

• SmalltownGirl

Åker in till gynakut iallafall. Dem får råda mig på plats. Ultraljud om de går! Ska kräva de. Jag mår så dåligt. De kom mer blod. Bara lite. Ljust. Men nu i bilen känns de som massor. Säkert psyket. Men vem vet. Snart framme. Uppdaterar er sen :((((((

• kohler12
    XSmalltowngirl skrev 2014-03-01 18:34:37 följande:
    Åker in till gynakut iallafall. Dem får råda mig på plats. Ultraljud om de går! Ska kräva de. Jag mår så dåligt. De kom mer blod. Bara lite. Ljust. Men nu i bilen känns de som massor. Säkert psyket. Men vem vet. Snart framme. Uppdaterar er sen :((((((
    Usch vad jobbigt 
    håller tummarna för dig att allt går bra skickar dig en styrkekram
  • MrsCL
    XSmalltowngirl skrev 2014-03-01 18:34:37 följande:

Styrkekram!! Håller alla tummar och tår!
  • Singoalla78
    LillaE87 skrev 2014-03-01 17:32:02 följande:
    Jag har ju kraftig UVI nu.. Kan det utvecklas till GBS?
    nej det kan det inte men du kan få uvi av gbs...
  • SmalltownGirl

Lämnat urinprov och berättar men slår vad om att det blir en lång natt. Här är en del folk och jag är inte i prioriteringsfas 1 kan jag säg... Hon va spydig mot mig men sa att de blir gynundersökning. Mår fortf inte bra. Har kvar mina symtom i alla fall, illamående, ömma bröst och molande värk så jag känner mig gravid iallafall. Tror det är missfall. Ställer in mig på de. Tråkigt men sant. Så nu kan allt annat bara vara bättre.

• Mymmlan

Ååå XSmalltowngirl, håll ut! Det behöver ju som sagt inte vara fet värsta! Kramar i massor

• choklaa
    XSmalltowngirl skrev 2014-03-01 18:58:34 följande:
    Lämnat urinprov och berättar men slår vad om att det blir en lång natt. Här är en del folk och jag är inte i prioriteringsfas 1 kan jag säg... Hon va spydig mot mig men sa att de blir gynundersökning. Mår fortf inte bra. Har kvar mina symtom i alla fall, illamående, ömma bröst och molande värk så jag känner mig gravid iallafall. Tror det är missfall. Ställer in mig på de. Tråkigt men sant. Så nu kan allt annat bara vara bättre.

Hur har det gått

Tänker på dig
Svar på tråden BF Oktober 2014