• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Singoalla78
    mittlivsomjosefine skrev 2014-03-23 18:07:39 följande:
    Singoalla78: Jag är glad att kunna hjälpa till :) Är själv en person som oroar mig för mycket, så jag vet hur skönt det är att höra om någon annans situation och brukar själv finna ett lugn i det. Jag håller tummarna för att även ditt kub går bra och hoppas att du kommer må bättre efter det ??????
    ja aså jag har försökt att inte oroa mig denna gng...men d e svårt nu när jag känner nada...men jag uppskattar ditt svar...ja aså jag hoppas det ska gå bra på kub för då bör jag kunna slappna av sedan  :)
  • Cynric

Jag får nog lämna er nu. Började blöda för en stund sen. Mörkt rött blod. Mannen håller på att natta barnen och jag vill bara krypa ur mitt eget skinn. Kan inte sluta gråta.

• Lillium
    Cynric skrev 2014-03-23 19:40:00 följande:
    Jag får nog lämna er nu. Började blöda för en stund sen. Mörkt rött blod. Mannen håller på att natta barnen och jag vill bara krypa ur mitt eget skinn. Kan inte sluta gråta.
  • Lillium
    Cynric: Vad hemskt, jag känner med dig. Men det behöver ju inte vara missfall? Har du någon gyn-akut du åka till?
    Håller tummarna för att det inte är missfall Rynkar på näsan
  • Cynric
    Lillium skrev 2014-03-23 19:46:14 följande:
    Cynric: Vad hemskt, jag känner med dig. Men det behöver ju inte vara missfall? Har du någon gyn-akut du åka till? Håller tummarna för att det inte är missfall

Åker inte in akut ikväll. Dom kan inte stoppa missfall iallafall. Imorrn ringer jag hon som jag varit hos privat 2 ggr på vul. Tittade på den lille senast i måndags. Känner mig så lurad
  • SysterAnna

Samma hände mig i onsdags. Var helt säker på att det var kört men några timmar senare så syntes en livlig krabbat på vul. Min blödning hade då avtagit också. Håller tummarna för att det går bra för dig med.
  • Mymmlan
    Mamma201410 skrev 2014-03-23 07:17:24 följande:

Fy vad tråkigt! Vad kan det bero på tro? Men ni fick se ett litet hjärta osv. när är bf? 

Ja jag bor i Värmland men ca en timme i från Karlstad =) 

Vi har en liten tråd för värmlänningar om ni vill haka på. Kan inte länka från paddan men sök på värmlandsmammor om ni vill
  • Mymmlan

Vad gäller namn har vi alltid jätte enkelt för pojknamn. Sonen var bestämt många år innan han kom. Hade han blivit en tös hade han säkert varit namnlös än, 2,5 år senare Denna gång lutar vi åt Birger men har fortfarande jättesvårt för flicknamn.

• västkustmamma

Åh, håller tummarna!! Måste inte alls vara missfall. Jag blödde ordentligt förra graviditeten, men allt gick bra. Lägg dig och vila och försök att slappna av, och ring för en koll imorgon ❤
  • SysterAnna

Ikväll har vi gått ut helt offentligt med lille skrutt! Min man har knåpat ihop vad som ser ut som en filmposter som lagts ut på Facebook  

Svar på tråden BF Oktober 2014