• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Singoalla78
    Lillium skrev 2014-03-22 09:01:52 följande:

Jag är inte symptomfri men har definitivt mindre symptom än för några veckor sen. Har mycket molvärk/växtvärk och är illamående till och från. Grattis till 12+0, du har nog kommit in i spökveckorna bara
    Oki, ja aså jag har ju typ inget alls kvar å mindre mage...e smått panikslagen här...Tack för grattis till v 12+0 :)
    önskar banne mig både illamående nu å molvärk..haha
  • Maria 389

Vi berätta för stora barnen igår,dom hoppas på en flicka har ju 3 killar 😊 vi bokar nästa bm besök efter ul.

• SysterAnna

Har också betydligt mycket mindre symtom nu än för några veckor sedan. Illamåendet är bara lite vagt i bakgrunden ibland och magen är inte lika svullen och gasig. Har bara en liten kula nu. Däremot har jag helt förlorat allt vad tålamod heter här hemma... Mannen tyckte förut vid frukosten att jag kanske skulle gå och vila en stund i sovrummet med stängd dörr medans han och sonen städar lite  

• Singoalla78
    SysterAnna skrev 2014-03-22 10:47:33 följande:
    Har också betydligt mycket mindre symtom nu än för några veckor sedan. Illamåendet är bara lite vagt i bakgrunden ibland och magen är inte lika svullen och gasig. Har bara en liten kula nu. Däremot har jag helt förlorat allt vad tålamod heter här hemma... Mannen tyckte förut vid frukosten att jag kanske skulle gå och vila en stund i sovrummet med stängd dörr medans han och sonen städar lite  
    hahahahahaa, hm...ja det borde ju säja ngt om svallande hormoner iallafall ;) ja aså min mage spm, var relativt stor känns bara liten just nu..men har inte ap ont i brösten längre bara lite ömt....inget illamående, inget annat....
    jag köpte trots detta idag en spjälsäng då det var ett kap, annars hade jag väntat...

här kommer bild på den, å allt som den innehöll :) jag hade inte köpt den om det inte var för priset....för just denna ville jag väntat lite med..

• Singoalla78

Suck, känner mig gråtfärdig å förtvivlad....kan inte minnas d sk spökveckorna...jag känner ingenting, som om jag inte vore gravid ju...Gråter

• Knitting Angel
    Singoalla78 skrev 2014-03-22 11:43:49 följande:

Suck, känner mig gråtfärdig å förtvivlad....kan inte minnas d sk spökveckorna...jag känner ingenting, som om jag inte vore gravid ju...Gråter

Tror inte du behöver oroa dig. Själv är jag bara trött mellan varven. Ibland ont i ena handleden men annars inget. <3
  • Jennifer

Idag hände det. Jag kräktes första gången under graviditeten! I vecka 11+6. Vecka 13 imorgon. Trodde att jag hade klarat mig men icke.. Har bara haft ont i brösten, molvärk och trötthet tills nu, så det är jag glad för iallafall :)

• Mamma201410

I Torsdags var vi iväg på KUB och vårt lilla lilla hjärta rörde sig för fullt där inne <3 Allt såg jättebra ut och jag har väldigt LÅG risk så det känns hur bra som helst. Ser ni att han/hon vilket benen och stöder dem mot "väggen"? ;) 

• Mammatillnoah
    Mamma201410 skrev 2014-03-22 17:35:44 följande:
    I Torsdags var vi iväg på KUB och vårt lilla lilla hjärta rörde sig för fullt där inne <3 Allt såg jättebra ut och jag har väldigt LÅG risk så det känns hur bra som helst. Ser ni att han/hon vilket benen och stöder dem mot "väggen"? ;) 

åå så mysigt vi har ultraljud den 2 april ;) ja h*n har liksom lagt sig till rätta ;)
    💜 Noah💜
  • Singoalla78
    Knitting Angel skrev 2014-03-22 11:57:25 följande:
    Tror inte du behöver oroa dig. Själv är jag bara trött mellan varven. Ibland ont i ena handleden men annars inget. <3
    Oki, ja tröttheten känns ingen men nog inte så mkt pga graviditeten just nu utan mer min duracell kanin här hemma :D Hjärta
Svar på tråden BF Oktober 2014