• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • mitthemligajag
    Cynric skrev 2014-03-23 19:40:00 följande:

Jag får nog lämna er nu. Började blöda för en stund sen. Mörkt rött blod. Mannen håller på att natta barnen och jag vill bara krypa ur mitt eget skinn. Kan inte sluta gråta.

Åh jag hoppas för allt att de kommer gå bra!! Lycka till i massor och jag hoppas innerligt de bara är en blödning! Massvis med kramar
  • Knitting Angel

Jag får nog lämna er nu. Började blöda för en stund sen. Mörkt rött blod. Mannen håller på att natta barnen och jag vill bara krypa ur mitt eget skinn. Kan inte sluta gråta.

Håller tummarna att det går bra. Gör som så att du ber om en kontroll och återkom gärna och berätta hur det går.
  • MissLis

Hoppas verkligen att det går bra! Stor kram!
  • Singoalla78
    neeeeej nej nej!! Du ska inte lämna oss, nu håller vi tummarna för att alt går bra Hjärta
  • Mymmlan

Hur känns det idag? Har det gett sig lite? Har ni fått någon akuttid? Hållit alla tummar jag har.
  • Cynric

Blödde ca 2 msk igår. Mörkt rött. Har inte blödigt inatt men vågar inte kliva upp nu i rädsla att det ska börja igen. Ska ringa kl 8 när dom öppnar och se om jag får komma på koll.

• kalleankan
    Cynric skrev 2014-03-24 07:52:25 följande:

Blödde ca 2 msk igår. Mörkt rött. Har inte blödigt inatt men vågar inte kliva upp nu i rädsla att det ska börja igen. Ska ringa kl 8 när dom öppnar och se om jag får komma på koll.

Hoppas du får komma på koll! Håller tummarna att det inte är någonting som hänt:/
  • gravidnr3

Sitter här och väntar på att de ska ringa upp så jag får en tid till RUL.. Jag kan inte riktigt förstå att jag ska ha barn igen..är ju bara jag och sambon som vet ännu. tiden går så fort. Är i v 13 nu.. Kanske så får man in det i huvudet efter inskrivning i v 15 och sen ultraljud..

• Tamara
    Cynric skrev 2014-03-24 07:52:25 följande:

Kräv att få komma på koll! Hoppas verkligen att det inte är någon fara.
  • Cynric

Svar på tråden BF Oktober 2014