• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Lillium
    Singoalla78 skrev 2014-03-25 12:31:32 följande:
    Det som inte fick lov att hända har hänt...min lille bebis (Novaliee) i magen valde att lämna oss, idag på ultraljudet så såg man hennes lille näsa, små ben å armar..en söt liten näsa, en perfekt bebis...men livlös....hon har dött, så nu blir det operation på tors, tack alla för omtanke...

Nej!!! Stackars dig, så hemskt vet man näe det hände? Kram
  • Knitting Angel

Det som inte fick lov att hända har hänt...min lille bebis (Novaliee) i magen valde att lämna oss, idag på ultraljudet så såg man hennes lille näsa, små ben å armar..en söt liten näsa, en perfekt bebis...men livlös....hon har dött, så nu blir det operation på tors, tack alla för omtanke...<3

Jag lämnar självklart tråden med många tårar här å önskar er alla andra lycka till...
    jag var i v 13...trodde jag var säker, men hon lämnade oss för 4 dagar sedan...

Beklagar vad som hänt. Skickar styrkekram och hoppas att ni får turen med er nästa gång <3
  • MissLis
    Det som inte fick lov att hända har hänt...min lille bebis (Novaliee) i magen valde att lämna oss, idag på ultraljudet så såg man hennes lille näsa, små ben å armar..en söt liten näsa, en perfekt bebis...men livlös....hon har dött, så nu blir det operation på tors, tack alla för omtanke...<3 Jag lämnar självklart tråden med många tårar här å önskar er alla andra lycka till... jag var i v 13...trodde jag var säker, men hon lämnade oss för 4 dagar sedan...

Jag är så ledsen så ledsen! Stora kramar!
  • kalleankan

Beklagar Singoalla78! Usch vad tråkigt.. :(

Känns inte längre som man kan slappna av bara för att man sett hjärtat slå flera ggr innan v.12, det sker missfall ändå.. Lycka till med framtida bäbisförsök <3

• Mymmlan
    pernillav3 skrev 2014-03-25 08:34:32 följande:
    Är från ett litet ställe som heter Töcksfors, precis vid norska gränsen, du då? Glad
    Ärru frå Töcksfösh! Gött Karlstad bor jag i men kommer från Sunne. Haka på i Värmlandsmammor om du vill. Där är vi några till
  • Mymmlan

Singoalla78: Å nu gråter jag en skvätt! Så hemskt ledsen för er skull! :'-( hoppas det blir er tur snart <3

• tasirvio

Beklagar verkligen Singoalla78 :( hoppas det går bättre nästa gång! Usch, nu blev jag nog nervös inför fredagens kub..

• Yarrow

Singoalla78, så ledsen för eran skull! Ta hand om varandra och sörj så länge du vill. Har själv varit med om flera missfall och vet hur svårt det kan vara att låta sig sörja!! Kramar

• joma2
    Maria 389 skrev 2014-03-23 07:59:14 följande:
    Går in i vecka 13 med blandade känslor,ännu bruna flytningar ! Vi har två namn Loke eller Freja
    Hahahaha det är mina två namn också :P Vilket sammanträffande!
Svar på tråden BF Oktober 2014