• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • jonie

Yarrow: Jag är likadan Kommer ta 2 digitala till som jag har hemma och hoppas få se 2-3 ocj 3+

• Yarrow

Jonie: jagm ed garanterat, försöker bara intala mig själv att jag är nöjd med att se 2-3 men nästa helg kommer jag göra ett test till. Haha. Testoman delux. Ett under att clearblue inte gick i konkurs sist jag var gravid.. Haha

• jonie

Haha! Ja sist tänkte jag likadant (efter ett tidigt mf) så var inställd på att få se 2-3 på dag 4+2 men då stog det redan 3+ Så tror nästan jag ska ta ett imorrn när jag är på bim och 4+0

• tasirvio

Hahhahaa.. jag har också blivit nojig, så idag gick jag mitt på dagen och testade med en sticka, och blev så glad när det visade två starka streck, trots att det inte ens var morgonurinen! Aaaah, imorgon går jag in i v6..

Känns som om man har en massa deadlines man går och väntar på.. 25.2 inskrivning, 1-2v efter det vul, sedan går jag och väntar på att komma in v12.. o så väntar man ju på magen, på första rörelserna, följande ultra.. inte undra på att det kallas väntans tider ;)

• Yarrow

Jaaaa, och guuuud vad man väntar och väntar och väntar.. Här har de små vita lögnerna redan börjat. Min pappa kom på besök och hade köpt fralla med rökt skinka på. Som jag älskar!! Fick säga att jag precis ätit och sparar den.. Förra gången jag var gravid kom han över och blandade drinkar.. Haha det är som om han känner det på sig..

• Irmeline

Här är en till som ska göra digitalt snart och hoppas på 3+ ;) har min lista:

3+

Vul

Kub

Rul

Men efter vul kommer vi nog berätta för de flesta..

• Mymmlan

Ja verkligen väntans tider. Jag längtar nog mest (efter bebis så klart) efter sparkar. Tyckte det var galet mysigt sist. Lite avis för jag har tre nära vänner som ska ha i maj så de är liksom redan där

• majamys

Haha, ja inte tror jag att jag behöver fundera över det här mera. :P Enligt senaste mensen är bf vara ungefär 9 oktober :P Men med mina oregelbundna cyklar den senaste tiden, så är det inget jag håller fast vid ;)

Jag borde alltså vara i vecka 5 nu, och eftersom jag är diabetiker vet jag att jag ska på ul redan i vecka 7-8 (så tidigt som möjligt), och det är ju snart!! Ska iallafall tvinga gubben att hämta ett digitalt test imorgon :P

• jojjan01

Någon som vet hur man tar bort från listan får gärna ta bort mig :((
     Har blött lite rosa sedan i tisdags och i dag har det krampat i flera timmar och blöder mycket! Även en slemliknande (ursäkta infon) klump har kommit ut. Eftersom detta var mitt fjärde mf på rad så känner jag igen symtomen...

Får se om vi orkar försöka en gång till...

Lycka till alla, jag lämnar tråden nu!!

• Lillium
    jojjan01 skrev 2014-02-02 20:32:29 följande:
    Någon som vet hur man tar bort från listan får gärna ta bort mig :((

Har blött lite rosa sedan i tisdags och i dag har det krampat i flera timmar och blöder mycket! Även en slemliknande (ursäkta infon) klump har kommit ut. Eftersom detta var mitt fjärde mf på rad så känner jag igen symtomen...

Får se om vi orkar försöka en gång till...

Lycka till alla, jag lämnar tråden nu!!

Usch, beklagar förstår att det känns skit nu. Hoppas att ni hittar kraft till ett nytt försök och att det går vägen då. Kram <3
Svar på tråden BF Oktober 2014