• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Krupskaja
    Cazza skrev 2014-02-14 08:00:07 följande:
    Välkomna ni nya! Idag går jag in u vecka 7.;) mår ju riktigt illa men undrar om det är nån av er andra som upplever att man känner sig gasig ich dålig i magen? Jag fiser o rapar slm aldrig förr! När jag inte kräks då.
    Samarin hjälper lite. Men tror jag ska ringa och be om det där lerigian eller vad hette det??
    Jo, jag rapar hela kvällarna! Men av någon anledning bara på kvällarna.
  • Lillium

Usch, har fått världens illamående och spydde för första gången. Har aldrig hänt förut när jag varit gravid.. Jaja hoppas att jag slipper på jobbet :-S

• Mmalin
    tasirvio skrev 2014-02-14 08:08:35 följande:
    Hej!
    Jo min mage är lite upp- och-ned den mer.. Gasig är rätt ord. Och trög är den med. Men det lär lätta något med tiden :)
    Här är en uppblåst typ till. Kan inte minnas att jag var så här gasig med första barnet.
  • mammasusan

Hej på er! Smyger in här då jag plussade igår har dock en stor ryggsäck med massa mf i bagaget (mer info finns på min pres). Om det går vägen blir det tredje miraklet men första via magen. V.4+1 idag enligt appar.....

• Förväntansfull1990
    Cazza skrev 2014-02-14 08:00:07 följande:
    Välkomna ni nya! Idag går jag in u vecka 7.;) mår ju riktigt illa men undrar om det är nån av er andra som upplever att man känner sig gasig ich dålig i magen? Jag fiser o rapar slm aldrig förr! När jag inte kräks då.
    Samarin hjälper lite. Men tror jag ska ringa och be om det där lerigian eller vad hette det??
    Jag går in i vecka 7 idag också :) Min mage är jätte känslig just nu... på alla dess sätt! Mår illa till och från men spyr inte utan kommer andra vägen så att säga. Rapar lite mer gör jag också. Mysigt att vara gravid ibland hahaha
  • Cynric

Jag rapar också som en tok! Mest på kvällen. Gör jag inte det så kräks jag jag bor i Västernorrland. Vart bor ni Andra?

• mitthemligajag
    mammasusan skrev 2014-02-14 09:17:35 följande:

Hej på er! Smyger in här då jag plussade igår smile1.gif har dock en stor ryggsäck med massa mf i bagaget (mer info finns på min pres). Om det går vägen blir det tredje miraklet men första via magen. V.4+1 idag enligt appar..... phpaxoHtQ83372.jpg

Grattis! Hoppas de går vägen denna gång :)
  • Meme 80

Hej!
    Ansluter mig till tråden. Vecka 4 +4 Glad Plussade med ett supersvagt streck (sågs bara i rätt ljus haha Flört) redan v 3 + 3." Ett tydligt svagt streck"  sa jag till min man, jag visste nog att jag var gravid men vågade inte tro det fullt ut. Så blev så glad när strecket nu var riktigt starkt. Är superduperförkyld, men hoppas det inte ska påverka det lilla frö som börjat gro! Ska läsa ikapp mig på denna tråd nu. 

Svar på tråden BF Oktober 2014