Adnamaa skrev 2014-02-13 19:43:09 följande:
Yarrow när berättar du för familj och vänner?
Känns som en evighet att hålla de för en själv!! Speciellt när man har kollegor som älskar vin och AW. Jobbar även på en skola med ÖPPNA elever och de har redan frågat 5 gånger om jag e gravid då min mage har blivit svullen.
Haha vilka "problem" va ;)
I vecka 12 kommer vi berätta för dem. gå gör vi ett UL för att se så att allt är bra, känns viktigt för oss :)
Sara84 skrev 2014-02-13 20:35:46 följande:
Jag ser att ni diskuterar vikt och viktuppgång här i tråden.. jag har genomgått GBP operation för snart 3 år sedan. Vet inte vad jag väger just nu. Ca 70 kg till mina 162 cm skulle jag tippa. Är så svullen om magen så skulle inte förvåna mig om det är mer...
Min förra grav gick jag upp +30kg - det vill jag inte göra igen! Hade hemsk foglossning och på slutet fick jag välja dagligen mellan en kortare promenad eller lite städning inte en chans att det var på tal om mer motion än så
Hoppas innerligt att det blir bättre denna grav! Vardagsmotion får jag gott om, har en stor vovve som måste ut på långpromenader plus att familjen simmar tillsammans varje helg ? Det är inte mycket men i alla fall något

Var det innan din op som du var gravid då? Jag fick sonen efter min op och gick inte upp ett kilo.. Hoppas på samma denna gången :) Har gått ner 40 kg och har ca 15 kg kvar till jag är nöjd egentlgien..