• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • mammasusan

Vaknade nyss av att det drog/högg i vänster sida några ggr inte jätteont men det kändes? Har lite ont i halsen igen också :-/ verkar som att förkylningen tar om ist för släpper.

• sowe81
    MIKD skrev 2014-02-16 00:42:59 följande:
    Jag vet faktiskt inte? Vissa säger ju att ett positivt svar är ett positivt, men samtidigt så har jag sett inlägg där folk fått positivt men det visat sig inte vara så??
    Jag tillhör dom som inte tror på spökstreck. Utan har man fått gravid på cb tex o sen får mens tror jag det är tidigt missfall. Man har ju inte hcg om man inte är gravid.
  • Aftonstjärna

Hej! Kliver försiktigt in här! Fick precis ett svagt plus som jag försöker förlita mej på, fast jag gärna skulle se lite starkare streck på testerna! Men mensen är borta och utbytta mot graviditetssymtom som molvärk, ömma bröst, rapningar och lätt illamående vid hunger.  Har mått apa i början av mina tidigare graviditeter, så vet vad jag troligen har framför mej... Är i vecka 6 enligt FL:s räknare. BF 17/10
    Jag är 37 år och har sen tidigare en tjej född 02 och kille född 05. Så detta blir en mycket efterlängtad sladdis. 

• Majspinglan

Jag var och simmade igår, bröstsim 20längder på 15min, rätt intensivt alltså. Men fick senare på dagen typ "träningsvärk" insida lår/ljumskarna.. Slog mig sedan att det måste vara foglossning, träningsvärk dyker inte upp så snabbt som på nån timme.

Kanske inte ska somna bröstsim, läste att man bör undvika det pga bentagen.

Annars har jag blivit mer trött, helt färdig när det närmar sig tre-tiden, växtvärk och ömma bröst, but I like it :D. Hehe

Känns konstigt att ha plussat så tidigt, jag inväntar fortfarande BIM.. Men mina plus blir bara starkare så, bara härda ut några dagar till så är jag på rätt sida om graviditeten känns det som:p

• Lillium

Är det fler som drömmer mycket och konstiga drömmar? Drömmer så mycket skumt

• Yarrow
    Lillium skrev 2014-02-16 08:45:47 följande:
    Är det fler som drömmer mycket och konstiga drömmar? Drömmer så mycket skumt

Graviddrömmar är skitkul :) Sist jag var graid drömde jag att jag hade hela magen full av barbapappor. Haha :)

Väntar med spänning efter denna graviditetens roliga drömmar :)

• Yarrow

förresten, ni som vill vara med i facebookgruppen kan pma mig era emailadresser så skickar jag en inbjudan! :)

• mammasusan

Hur känns er molvärk och ligamentsmärta? Funderar på om de är de jag känner ibland. Antingen trycker/drar det i underlivet ( inte i magen) eller så hugger/drar det i min vänstra sida av magen, inte ont men det känns.

• annispannis88

God morgon! 

Vågar knappt tro det, men gissar att det är en bebis på gång?! 

• mammasusan
    annispannis88 skrev 2014-02-16 09:33:27 följande:

God morgon! 

Vågar knappt tro det, men gissar att det är en bebis på gång?! 

Grattis vilken dag är du på?
Svar på tråden BF Oktober 2014