• Anonym (lexbase)

lexbase

Hej
    jag har inte hittat någon tråd om detta.Vad tycker ni om detta??

• Svar på tråden lexbase
  • Hallonröd
    jaghopparhögt skrev 2014-01-30 17:45:31 följande:
    .
    Anmälningarna mot Lexbase ger inget eftersom de är skyddad av YGL.
    Inte om det handlar om förtal...
  • Arbetsvegan
    Hallonröd skrev 2014-01-30 17:41:42 följande:
    Fy fasen så bra.... Flört

www.aftonbladet.se/nyheter/article18268618.ab

Enligt flasback (och jag litar överlägset mer på de nissarna där än aftonblaskan) är ab som vanligt ute och seglar. Torgny Jönsson (känd som Maffians bankir) har endast lämnat in en polisanmälan för förtal. För att någon ska åtalas krävs det lite" mer tid än några timmar och "lite" mer arbete. Framfrallt är det en åklagare som beslutar om åtal ska ske eller ej.

Torgny Jönsson, 50. Tidigare dömd för ekonomisk brottslighet. Initiativtagare till föreningen Reclaim Justice. Läste juridik i fängelset.

• Arbetsvegan
    Hallonröd skrev 2014-01-30 17:45:33 följande:

Japp och så tjäna lite pengar på det också....men det kanske inte blir något med det nu då Drömmer
    De lär ha tjänat en hel del den tid de var uppe. Men med tanke på att de lagt ut minst 1 mille så kanske inte förtjänsten blir så stor
  • jaghopparhögt
    Arbetsvegan skrev 2014-01-30 17:54:16 följande:

Enligt flasback (och jag litar överlägset mer på de nissarna där än aftonblaskan) är ab som vanligt ute och seglar. Torgny Jönsson (känd som Maffians bankir) har endast lämnat in en polisanmälan för förtal. För att någon ska åtalas krävs det lite" mer tid än några timmar och "lite" mer arbete. Framfrallt är det en åklagare som beslutar om åtal ska ske eller ej.

Torgny Jönsson, 50. Tidigare dömd för ekonomisk brottslighet. Initiativtagare till föreningen Reclaim Justice. Läste juridik i fängelset.

Jag skulle verkligen inte lita på någon som har Torgny Jönsson som ombud.
    Det är lite för snabbt också för att åtal ska ha väckts. Jag tror att Torgny snackar skit och media köper det.
  • Arbetsvegan
    jaghopparhögt skrev 2014-01-30 17:45:31 följande:
    Nej Bahnhof klippte linan för att de hade för dålig säkerhet och sidan var full med Remote Command Execution.
    Anmälningarna mot Lexbase ger inget eftersom de är skyddad av YGL.
    Troligen inte men utgivningsbevisen för bägge bolagen har begärts att återkallas eftersom huvudmannen uppgivit falsk adress och saknar folkbokföring sen i höstas, något man måste ha. Så man vet aldrig.

Tänker osökt på den gamla reklamen "Vilken god och mustig soppa".
  • Arbetsvegan
    jaghopparhögt skrev 2014-01-30 17:57:53 följande:
    Jag skulle verkligen inte lita på någon som har Torgny Jönsson som ombud.
    Det är lite för snabbt också för att åtal ska ha väckts. Jag tror att Torgny snackar skit och media köper det.
    Precis!

AB hugger på allt för att få sälja några klick... Kräks
  • jaghopparhögt
    Arbetsvegan skrev 2014-01-30 17:59:31 följande:
    Troligen inte men utgivningsbevisen för bägge bolagen har begärts att återkallas eftersom huvudmannen uppgivit falsk adress och saknar folkbokföring sen i höstas, något man måste ha. Så man vet aldrig.

Tänker osökt på den gamla reklamen "Vilken god och mustig soppa".
    Eller hur, särskilt med tanke på Hägers tidigare projekt och att Habo finans finns med i soppan.
  • Hallonröd
    Arbetsvegan skrev 2014-01-30 17:54:16 följande:

Ok...läste lite slarvigt.... Skäms
  • Arbetsvegan
    Hallonröd skrev 2014-01-30 18:04:08 följande:

Ok...läste lite slarvigt.... Skäms
    Nä, du läste precis som aftonbladet vill att du ska läsa. Ingen skugga faller över dig. Solig
  • Anonym (maria)
    Tom Araya skrev 2014-01-30 16:36:08 följande:
    Men odömda pedofiler går bra!?
     Nej absolut inte. Men innan man vet om någon faktiskt är skyldig så hur ska man behandla dem i samhälle? Hemskt är ju om det florerar rykten. Har de åkt dit någon gång så finns det något dokumenterat iaf.Om jag bara visste vilka som är pedofiler i min och din omgivning....jag avskyr den gruppen människor jag finner inte ord för d.  Skrämmande att vem som helst kan vara den som utnyttjar ens barn...
    Tom Araya skrev 2014-01-30 16:36:08 följande:
    Men odömda pedofiler går bra!?

Svar på tråden lexbase