• Anonym (lexbase)

lexbase

Hej
    jag har inte hittat någon tråd om detta.Vad tycker ni om detta??

• Svar på tråden lexbase
  • UniqueSnowflake
    Arbetsvegan skrev 2014-01-31 17:14:35 följande:
    lexbase.se/

testa....
    Det blev en felaktig https:// framför den.
    Om man skriver in
    lexbase.se
    i sin browser kommer man rätt.

Deras service är dock inte uppe f.n.
    ~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~
  • Arbetsvegan
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-31 17:17:46 följande:
    Det blev en felaktig https:// framför den.
    Om man skriver in
    lexbase.se
    i sin browser kommer man rätt.

Deras service är dock inte uppe f.n.
    De jobbar som små hjon....
  • helenen

Fatta vad ohyggligt mycket gratisreklam sidan fått bara på grund av allt kladdande, strulande, avhoppade advokater o s v.! Är man lite konspiratoriskt lagt kan man ju fråga sig om det ingick i en slug marknadsföringsplan redan innan man launchade den larvigt dåligt organiserade sidan...

Alternativet är att de är en bunke inkompetenta trögskallar.

• UniqueSnowflake
    Lexbase avhopp

Advokat Ljunggren CHECK
    Host 1 Bahnhof CHECK
    Pr-byrån Ullman PR CHECK
    Host 2 City Network CHECK
    enl di.se - Jonas själv CHECK
    ... "ägaren Jonas Häger har valt att lämna företaget. Enligt handlingar hos Bolagsverket har 26-åren begärt att bli avregistrerad som styrelseledamot i Lexbase"

www.di.se/artiklar/2014/1/31/skandalsajten-riskerar-att-tvangslikvideras/
  • Arbetsvegan

Fatta vad han är fucked for life den där Jonte Fågel...
    Men det är ju precis som han och Ljunggren vill ha det.. för evigt dömd...

• UniqueSnowflake
    helenen skrev 2014-01-31 18:01:44 följande:

Fatta vad ohyggligt mycket gratisreklam sidan fått bara på grund av allt kladdande, strulande, avhoppade advokater o s v.! Är man lite konspiratoriskt lagt kan man ju fråga sig om det ingick i en slug marknadsföringsplan redan innan man launchade den larvigt dåligt organiserade sidan...