Anonym (riktigt bra!!!) skrev 2014-02-08 12:42:59 följande:
Vem gav dig befordran att dela ut medaljer och strutar? Snacka om att du är självgod som tror att dina mått är det som gäller... ingenstans har jag skrivit något som kan visa på fördomar så det är ett osant påstående från dig.
Att jag inte gillar handlingar som skadar andra för livet, barn och kvinnor och att jag önskar att det funnits ett register för såna brottslingar har inget med fördomar att göra och det står jag för i alla väder. Nyttan av ett register om det räddar en enda kvinna eller ett enda barn (troligtvis kunde det rädda många många fler), är värt det anser jag för ingen på denna jord ska behöva gå igenom det jag och mina barn gått igenom och det hade definitivt kunnat förhindras om ett register funnits att tillgå offentligt.
PS till Helenen att jag skrev gonatt var inte för att dra mig ur utan för att sova jag skrev ju att jag kikar in igen
Ledsen att du råkat illa ut och jag hoppas att du har proffessionell hjälp att slippa känna skuld och skam för något som drabbat dig av nån annans kriminella handlingar.
Jag gav mig själv den rätteen!
Du tar forum och dig själv på alltför stort allvar om du tror att alla diskussioner ska praktiseras under de demokratiska rättigheterna. Men jag antar att du protesterar ivrigt med plakat och slagord vid varje gala där det delas ut pris?
Vad får dig att tro att jag råkat illa ut mer än att du tänker i en liten, liten box? Att alla som inte delar din åsikt har en och samma erfarenhet. Och det ligger helt i linje med dina andra åsikter om nyttan med det hela.
Säg mig, är du öht mottaglig för något annat än medhåll?