Cyanea skrev 2014-09-05 18:02:50 följande:
Här missar man i vanlig ordning massor när man är borta en dag ;)
VAD MYCKET PLUS!!! Grattis, tjejer! Vad glad jag blir för er skull <3 Gå nu inte och vänta missfall - vänta barn!
Själv är jag på väg neråt ganska snabbt. Mår riktigt kasst psykiskt. Dels på grund av det misslyckade IVF-försöket. Dels fick jag börja på konflikthantering i onsdags. Jag har en jättestor konflikt på mitt jobb som jag tror aldrig kommer att lösa sig... Så just nu är jag mest bitter över att ha två anledningar till att må riktigt dåligt, både barnlösheten med hela IVF-karusellen och en extremt tärande situation på jobbet. Det finns ingenstans jag kan vara som jag får vara i lugn och ro.
Att sitta och prata om det i onsdags öppnade upp allt igen. Innan dess begravde jag mig i IVF:en och kunde fokusera på bara ett problem. Nu måste jag börja hantera mina andra problem också, och jag orkar inte. Jag klarar det inte. Jag ska börja jobba igen på måndag, och jag klarar det inte.
Jag håller på att försöka få tid hos min gamla psykolog... kanske kan det hjälpa, vi får se...
Tråkigt att höra att det känns så tungt för dig. Hoppas du kan få tag i sin gamla psykolog och kanske få mer tid hemma, eller att du kan hitta ngt annat sätt att få lite mental distans till det som pågår på jobbet. Hoppas verkligen du mår bättre snart!