• Jamku

Varför hatar folk MP?

För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?

Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • Rataxes
    KillBill skrev 2015-08-08 12:08:03 följande:

Inser att denna skulle ha publicerats i tråden om SD

Ditt tramsinlägg passar utmärkt här eftersom den så tydligt visar på MP-logik.
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • KillBill
    Rataxes skrev 2015-08-08 12:13:28 följande:
    Vad är det som är tramsigt?
  • KillBill
    Rataxes skrev 2015-08-08 12:13:28 följande:
    Jag tror att ditt inlägg om anusforskning leder ligan avseende tramsinlägg i den här tråden.
  • Rataxes

Ditt infantila inlägg.

i klass med Gerts SD-PROPAGANDA

KillBill skrev 2015-08-08 12:15:29 följande:

Vad är det som är tramsigt?

• KillBill
    Rataxes skrev 2015-08-08 12:23:10 följande:

Ditt infantila inlägg.

i klass med Gerts SD-PROPAGANDA

Ja jag erkänna att jag är lite barnslig ibland. Annat är det dina inlägg om anusforskning där inser man hur vuxen du har blivit.
  • K Markatta

Hanna Lidström, toppnamn inom Grön Ungdom, skämtade om morden på IKEA i ett twitterinlägg.

Hon skrev "Tre personer har blivit knivhuggna på Ikea. Hoppas det var lindrigt." och klistrade in en bild på en kniv som säljs på IKEA och som har namnet "Lindrig".

När någon svarade "Osmakligt" kontrade hon med "Är det det? Jag var inte säker.".

nyheter24.se/nyheter/politik/806314-gron-ungdom-toppen-knivskamtade-om-attacken-pa-ikea

• Solidaritet
    Kung Markatta skrev 2015-08-13 00:47:32 följande:

Hanna Lidström, toppnamn inom Grön Ungdom, skämtade om morden på IKEA i ett twitterinlägg.

Hon skrev "Tre personer har blivit knivhuggna på Ikea. Hoppas det var lindrigt." och klistrade in en bild på en kniv som säljs på IKEA och som har namnet "Lindrig".

När någon svarade "Osmakligt" kontrade hon med "Är det det? Jag var inte säker.".

nyheter24.se/nyheter/politik/806314-gron-ungdom-toppen-knivskamtade-om-attacken-pa-ikea

Ja, det var ett idiotiskt inlägg.
    Jag ser dock inte något mönster här vilket går att koppla till just miljöpartister. Om du ser ett sådant kanske du kan upplysa mig?
  • K Markatta

Tråden är ju full med dumheter som sagts och gjorts av miljöpartister. Ser du verkligen inget mönster?

• Solidaritet
    Kung Markatta skrev 2015-08-14 22:22:55 följande:

Tråden är ju full med dumheter som sagts och gjorts av miljöpartister. Ser du verkligen inget mönster?

Nej. Brukar miljöpartister offentligt uttrycka sig okänsligt? 
  • K Markatta
    Solidaritet skrev 2015-08-14 22:48:43 följande:
    Nej. Brukar miljöpartister offentligt uttrycka sig okänsligt? 
    Ja. Åsa Romsons snack om Auschwitz och zigenare t.ex.
Svar på tråden Varför hatar folk MP?