Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Samma här!
Samma här också, jag sover hela tiden!! Lite smått illamående när jag är hungrig eller just har ätit, annars mår jag bra nu.
Nån mer än mig som har nattliga svettningar? Vaknar typ dyblöt. .bSen börjar boobsen verkligen växa och ömma rejält :-P Mina symtom nu utöver trött, illamående och yrsel
Vecka 7 nu enligt nån gravidapp
Sen måste jag säga, gud vad jobbigt att inte få berätta för nån ännu.. vi tänkte vänta till v 12. Man vill ju berätta, speciellt för mina 2 barn som ska få syskon ![]()
Jag blir mer svettig överlag vilket känns sådär. Minns att jag blev väldigt svettig första månaderna när jag ammade med, det har säkert med hormonerna att göra.
Hade gäster i lördags och självklart märkte min kompis som alltid inbillar sig graviditeter till höger och vänster att jag inte drack någon alkohol och frågade om det var bebis i magen. Jag ljög, hon får leva med det när hon frågar om sånt man ska få berätta själv...
Min son har jag dock berättat för, men han är snart tre och han verkar inte riktigt begripa vad jag menar. Tror han kommer fatta när magen börjar bli stor, just nu förstår jag att det är svårt att förstå att jag skulle ha bebis i magen för honom.
Ska ha fest med jobbet på lördag. Just den här årliga festen har en förmåga att bli väldigt blöt (mkt alkohol) men tänkte ta bilen även fast d tar typ 10 min med stadsbussen.Men då har jag nåt att skylla på iallafall...plus att på em ska jag hålla en föreläsning i grannstaden så får skylla på d också. Dumt att man ska behöva ha nåt att skylla på egentligen varför man inte dricker alkohol.....
Är det okej om jag hänger på här plussade svagt i fredags hoppas det blir starkare under veckan
Samantha8: såklart! Grattis till plusset!
Lämnar er :(
började med bruna flytningar i fredags... Kraftiga värkar igår och blödde sparsamt.. Idag vaknar jag upp men smärtor och störtblödning... Väntar på att gyn ska ringa upp.. Mår så sjukt jälva dåligt och smärtor från helvettet...
Hoppas ni mår toppen och att era små bär håller sig kvar där inne <3
Stort lycka till!
Lämnar er :(
började med bruna flytningar i fredags... Kraftiga värkar igår och blödde sparsamt.. Idag vaknar jag upp men smärtor och störtblödning... Väntar på att gyn ska ringa upp.. Mår så sjukt jälva dåligt och smärtor från helvettet...
Hoppas ni mår toppen och att era små bär håller sig kvar där inne <3
Stort lycka till!