Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hej Alla, jag plussade i fredags och är vecka 6 (5 +1) med första barnet, väldigt glad men lite chockad, trodde inte att det skulle gå så snabbt, (gick på första försöket)
jag har en mycket stor missfallsrisk då jag har en autoimmun sjukdom så jag är glad och nervös, vissa läkare säger att jag har uppemot 70-80% risk för missfall. Jag förösker boka tid nu till ett tidigt vaginalt ultraljud privat, för om vi hör ett litet hjärta är risken avsevärt mindre.
jag är 30 år och bor i Uppsala och är beräknad till 24 november,
vad roligt att få vara med!
Hej Alla, jag plussade i fredags och är vecka 6 (5 +1) med första barnet, väldigt glad men lite chockad, trodde inte att det skulle gå så snabbt, (gick på första försöket)
jag har en mycket stor missfallsrisk då jag har en autoimmun sjukdom så jag är glad och nervös, vissa läkare säger att jag har uppemot 70-80% risk för missfall. Jag förösker boka tid nu till ett tidigt vaginalt ultraljud privat, för om vi hör ett litet hjärta är risken avsevärt mindre.
jag är 30 år och bor i Uppsala och är beräknad till 24 november,
vad roligt att få vara med!
Hejsan. Jag har äntligen plussat nu efter att vår förstfödda son föddes i aug -10. Under amningen käkade jag, tror de hette zerazette i 4 månader. Sedan försökte vi bli gravida igen men när de inte tagit sig på tre månader backade sambon ur och ångrade sig ville aldrig mer ha barn. Jag ville ju fortfarande ha barn så har gillat att vi kört oskyddat ända sedan dess. Men tyvärr tog det sig aldig. Sonen född 2010 tog 4 månader att plussa med. Och ett barn vi tyvärr aborterade två år tidigare, tog med 4 månader. Så nu när killen ville skaffa syskon trodde jag allvarligt talat inte att jag kunde efter alla sprut i mig under åren emellan.. Men killen sa ja till barn den 15 februari och tre dagar senare var jag gravid.. Så vi blev ju lite paffa båda två. Den tionde november har jag preliminärt räknat ut på uträknaren här på sidan. Har ju inte haft mens som kommit precis på dagen när jag väntat, har typ kunnat vänta 14 dagar innan den behagat dyka upp. Iallafall har jag besök inbokat på måndag den 31a mars. Så då vet vi ju lite mer, förhoppningsvis.
Hej på er november mammor :D
Undrar ifall det är några av er som märkt att urinen luktar, min luktar lite åt det söta hållet.
Känslig sen innan för dofter o det har inte blivit bättre sen jag blev gravid
hahaha
Jag dricker vatten konstant då det är det enda som smakar.
Har alltid druckit mkt cola zero ( tyvärr) men då det kan ge fostret hjärnskador så kommer ingen läsk in i min kropp.
har inga grav. symtom förutom riktigt ömma bröst.. visst e jag ju lite tröttare än vanligt.. va extremt trött redan innan.. men kan lugnt gå o lägga mej kl 20 men då får jag oftast inte sonen med mig så jag får snällt va vaken till sambon kommer hem.
hahaha